BIM mars 2020
Då hoppar vi in här istället.. bim 3/3!
Då hoppar vi in här istället.. bim 3/3!
Hade äl igår. Nu är det bara den här två veckors väntan.. äl+1 idag och jag letar redan symtom HAHAHHA men denna gången ska jag försöka vänta till bim.
Gud vad varm jag är om nätterna! Svettas som fan haha. Hoppas att det är ett bra tecken. Äl+4 idag.
Jag testade både igår och idag då jag har molvärk och är ovanligt trött.
Dummaste jag gjort, var såklart toknegativt både idag och igår :(
Metallsmak i munnen. Spännande haha, det är nu man letar efter tecken. Äl+7..
Hur går det för er?
Beställde precis 10 pack gravtester. Ska testa på lördag! Jag är dock inställd på att min mens kommer dyka upp nästa vecka.
Äl+8, torkade precis en rosa flytning. Hmm.. får testa på lördag, har ju beställt hem billiga stickor.
Äl+8, torkade precis en rosa flytning. Hmm.. får testa på lördag, har ju beställt hem billiga stickor.
JAG ÄR GRAVID! Helt chockad! Tog ett test nu i em för jag kunde inte hålla mig, och tydligt positivt! Bebis i början av november om det håller sig. Lite nervös vad mannen ska säga, han ville helst vänta tills maj och börja försöka.
Idag kom mensen efter så många negativa tester och rosa/bruna flytningar som jag in i det sista hoppades vara en nidblödning. Väntar besked från min gynläkare, ska kanske testa äggstimulering denna cykeln. Så idag är jag på CD 1.. Mitt nya bim blir 30/3 så jag hänger kvar i den här tråden!