BIM mars 2020
BIM 4 mars. Lite osäker på när ÄL är, men enligt min mens-app var den igår. Har dock haft ganska oregelbunden mens sen förra graviditeten. Har haft sex varannan dag senaste veckan, så nu får dagarna fram till BIM gå fort!
BIM 4 mars. Lite osäker på när ÄL är, men enligt min mens-app var den igår. Har dock haft ganska oregelbunden mens sen förra graviditeten. Har haft sex varannan dag senaste veckan, så nu får dagarna fram till BIM gå fort!
När kommer ni testa? Jag kommer testa nästa lördag (29/2) och fram till BIM. Då är jag bara på ÄL+8 eller +9, men kommer nog inte kunna hålla mig en dag till då. Impad på alla som håller sig till BIM.
Hej, de börjar dra i test-nerven. Om jag hade tidig ÄL (den har varierat lite med några dagar sen min förra grav) så borde jag vara på ÄL+8 imorgon, och då finns ju viss chans att faktiskt testa positivt. Väldigt liten, men befintlig chans. Hade lovat mig själv att vänta till helgen, men kanske blir ett test imorgon ändå. Fler som börjat testa redan?
Herregud. Jag tror jag är gravid. Lovade mig själv att vänta till lördag med att testa, men hade ett billigt test kvar hemma. Har varit sugen på apelsinjuice hela dagen, precis som i början på förra graviditeten, så jag kunde inte hålla mig. Det är ett streck där. Svagt, men det ÄR där. Så sjukt. Äl+8 eller äl+9.
Har inte vågat säga något till sambon än. Vill vara helt säker först. Köper ett digitalt imorgon. Är helt skakig.
Men åh vad spännande! :) Hoppas!
Ni somplussat innan bim vad hade ni för symtom?
Gräver fram listan från långt bak här i tråden. Om någon råkat falla bort så lägg till er eller om det är någon som behöver ändra något.
1/3 Mammaresan
3/3 Louiseo, Noraaa
4/3 Amandakollb, Leah56, Clara87, Kickz, Josefine123
5/3 Hundochkatt, Tjoo91, Dameke
6/3 Spirea, me31
7/3 Kattattack
9/3 Lilor, MW90
10/3 ESemlan84, Maily
11/3 Trollkvinna123, marshalll
12/3 Fnattilur
13/3 Melanes
14/3 myownworstenemy