Inlägg från: MeAndMyself |Visa alla inlägg
  • MeAndMyself

BIM mars 2020

Hej alla!

Jag hoppar in här med! BIM 12/3.. Måste börja med att fråga om era erfarenheter av billiga ägglossningsstickor?

Jag har testat de från testlagret innan och knappt fått positivt resultat på dom. Denna månanden köpte jag från babyplan och haft positivt resultat i 6 dagar! Jag förstår ingenting? Vad är de som händer?

Någon mer som fått så här av babyplans ägglossningstest?

Skickade med bild på ägglossningstestet från idag, dag 6, för visst är väll de positivt?

• MeAndMyself

Okej uppenbarligen vet jag inte hur man skickar med bild haha. Men åter till min fråga, någon som har samma erfarenhet eller så?

• MeAndMyself
    Alchme skrev 2020-02-28 22:23:50 följande:

Har heller aldrig fått helt positivt på Testlagrets, bara mer eller mindre svaga streck. Jag kör CB digital nu, det som bara visar en tom cirkel eller glad gubbe. Den med blinkande gubbe känns överflödig för mig, vet ungefär när äl äger rum i menscykeln, vill bara ha info om vilken dag som är ?dagen d?.

Okej då är jag iaf inte ensam om att testlagrets knappt gav resultat. Men känns så konstigt att de inte ger tydliga resultat och sen får jag 6 dagar (än så länge) positiva på babyplan.. måste de va allt eller inget? Haha!

Jag tänkte testa CB digital nästa gång och se om de funkar bättre
  • MeAndMyself
    Kattattack skrev 2020-02-29 07:33:25 följande:

Jag körde med graviditetskollens tester. Kan starkt rekommendera :)

Tack! Ska spana in dom med till nästa månad.
  • MeAndMyself
    Kattattack skrev 2020-02-29 07:33:25 följande:

Jag körde med graviditetskollens tester. Kan starkt rekommendera :)

Tack! Ska spana in dom med till nästa månad.
  • MeAndMyself

Är det någon här som använt/använder sig av babyplan ägglossningstest (stickor)?

I så fall undrar jag om ni alltid får ett streck på dessa även när det inte är ägglossningsdagen?

Om ert streck alltid är där men bara blir bredare när ägglossning sker?

eller om det är helt blankt när ägglossning inte sker?

Jag vet inte riktigt hur jag ska läsa av dessa då andra märken nästan varit blanka för mig istället men har ett streck hela tiden på dessa.

Hoppas ni förstår min beskrivning..

Svar på tråden BIM mars 2020