Inlägg från: Anonym (Förväntansfull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förväntansfull)

BIM mars 2020

Hittade just hit. Har egentligen BIM imorgon, men appen påstår att den kommer på söndag. Spännande!!

Är andra barnet. Känner mig gravid, precis samma känsla som när jag kände det på mig sist. Har varit lite illamående också och det är jag aldrig annars när jag har pms. Magen är svullen och brösten ömmar. Tar inte ett test förrens tidigast i helgen. Tror att jag säkert inbillar mig alltihop, men håller tummarna!

Har just köpt ett test nu. Hem och testa ikväll! :)

Negativt test. :( Funderar på en paus, har nästa ÄL i slutet av mars...

ESemlan84 skrev 2020-02-29 15:50:16 följande:

Vad trist. Vilken dag i cykeln är du på? Negativa test är svåra att hantera.

Enligt appen var bim igår men den kommer troligtvis vara två dagar försenad. Så borde få den imorgon. Första barnet blev till på allra första försöket och ligget, så är lite ovant att det inte blir ngt. Detta var tredje gången det blev mens. Men kan förbättra oddsen, ska börja att ta tempen på morgonen. Vi kan också ligga oftare. Mannen suckar faktiskt, han vet att detta betyder att vi ska ligga varje dag nästa gång. Han får prestationsångest och känner sig som en säd-fabrik. Hehe.

Hade BIM i söndags men har inte fått den än. Men gjorde en testa-tidigt test som var negativ. Nu vill jag bara att mensen ska komma, blir så less av denna oregelbundenheten. Är så svårt att beräkna ÄL.

Svar på tråden BIM mars 2020