• Alchme

BIM mars 2020

MeAndMyself skrev 2020-02-28 21:58:09 följande:

Hej alla!

Jag hoppar in här med! BIM 12/3.. Måste börja med att fråga om era erfarenheter av billiga ägglossningsstickor?

Jag har testat de från testlagret innan och knappt fått positivt resultat på dom. Denna månanden köpte jag från babyplan och haft positivt resultat i 6 dagar! Jag förstår ingenting? Vad är de som händer?

Någon mer som fått så här av babyplans ägglossningstest?

Skickade med bild på ägglossningstestet från idag, dag 6, för visst är väll de positivt?

Har heller aldrig fått helt positivt på Testlagrets, bara mer eller mindre svaga streck. Jag kör CB digital nu, det som bara visar en tom cirkel eller glad gubbe. Den med blinkande gubbe känns överflödig för mig, vet ungefär när äl äger rum i menscykeln, vill bara ha info om vilken dag som är ?dagen d?.
  • Alchme
    Undrandee skrev 2020-02-29 13:04:32 följande:

Jag vet inte om jag har en kort lutealfas?

Förra månaden var cykeln 29 dagar. Hade mens 6 januari, ÄL 25 januari. Mens igen den 4 februari, ÄL 23 eller 24 februari enligt test. Nästa mens är nu beräknad till den 5 mars.

Har jag kort lutealfas eller normal??

Jag vet faktiskt inte alls hur normalspannet ser ut, men tänker att den kanske är något kortare än genomsnittet. Har fattat det som att tumregeln är att äl äger rum cirka 14 dagar innan mensen. Men som sagt, har eg ingen koll :)
  • Alchme
    Mammaresan skrev 2020-02-29 13:46:13 följande:

Gräver fram listan från långt bak här i tråden. Om någon råkat falla bort så lägg till er eller om det är någon som behöver ändra något.

1/3 Mammaresan

3/3 Louiseo, Noraaa

4/3 Amandakollb, Leah56, Clara87, Kickz, Josefine123

5/3 Hundochkatt, Tjoo91, Dameke

6/3 Spirea, me31

7/3 Kattattack

9/3 Lilor, MW90

10/3 ESemlan84, Maily

11/3 Trollkvinna123, marshalll

12/3 Fnattilur

13/3 Melanes

14/3 myownworstenemy

21/3 Scrootie

6/3 för mig :)
  • Alchme

Stort grattis till alla som testat positivt. Och bon courage till er som inte plussade.

Jag har BIM 6/3 eller 7/3 och vill verkligen testa nu. Men ska vänta tills på onsdag, har ett Tento testa tidigt som väntar på att bli använt..

• Alchme
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-03-01 15:02:07 följande:

Jag har också bim 6-7 och testade negativt imorse. Mitt tips är att du väntar till ons-tors. Jag tyckte det va jobbigt och se neg resultat även om det inte är helt kört än. Lycka till:)

Sant, tack för gott råd. Negativa testresultat är verkligen inte tillförlitliga såhär tidigt, vi får vänta till senare i veckan :)
  • Alchme
    Kattattack skrev 2020-03-02 18:26:45 följande:

Är lite paff. Tog ett testa tidigt och det är 2 streck. Vet inte hur jag ska reagera ????

Grattis!!! Hur många dagar efter ägglossning? Har du haft några symtom? Så många frågor :)
Svar på tråden BIM mars 2020