• Kickz

BIM mars 2020

Hoppar in här jag också!

BIM 4/3 :)

Första försöket så vi får se :) har barn sedan tidigare och vi vill ha nästa rätt, (om man får önska) :)

• Kickz

Hade min igår och testade negativt idag...känns segt då jag verkligen trodde att jag var gravid, har fortfarande flytningar vilket jag aldrig har innan mens men men...får väl bara vänta in mensen nu och göra nytt försök i april...

• Kickz
    Undrandee skrev 2020-03-07 16:08:53 följande:

CD 33, 11 dagar efter ÄL & ingen mens, tog nytt grav.test imorse = negativt!

Tisdag är det ÄL+14, känns kört.

Fattar inte vart mensen är, den har aldrig varit sen mer än 1 dag (sen 4 dar nu).

Jag har samma! Min mens är 3 dagar sen idag, men har negativa test, den brukar aldrig vara sen, jag 1 dag sen har hänt.

Haft som mensvärk så har hela tiden trött att den ska komma men nej...

Känner bara att antingen får mensen ta och komma nu eller så får jag plussa för såhär är det ju ingen mening
  • Kickz
    Undrandee skrev 2020-03-07 19:10:32 följande:

Ja då är vi i samma sits! Hellre att mensen kommer än att gå runt och få falska förhoppningar känner jag :/

Vilket försök till plus är du inne på?

Jaa eller hur! 2a försöket men första försöket med ägglossningstest, så fattar att det förmodligen inte kommer gå direkt men då vill ja ha mensen istället så man kan planera nästa försök haha

Vilket försök är du på?
  • Kickz
    Undrandee skrev 2020-03-07 20:16:14 följande:

Min mens kom precis nu. Lite ledsen just nu även om jag hade det på känn. :(

Långt till nästa ÄL nu, 23 dagar cirka.

Detta blir försök nr 4

blir till att gråta ut ikväll...

Min mens kom idag! Men jag kände mest att det var skönt, för jag visste att den skulle komma då jag testat negativt, får börja planera nästa försök nu istället!
Svar på tråden BIM mars 2020