Inlägg från: Bäbävitalamm |Visa alla inlägg
  • Bäbävitalamm

BIM mars 2020

MeAndMyself skrev 2020-03-07 22:59:11 följande:

Är det någon här som använt/använder sig av babyplan ägglossningstest (stickor)?

I så fall undrar jag om ni alltid får ett streck på dessa även när det inte är ägglossningsdagen?

Om ert streck alltid är där men bara blir bredare när ägglossning sker?

eller om det är helt blankt när ägglossning inte sker?

Jag vet inte riktigt hur jag ska läsa av dessa då andra märken nästan varit blanka för mig istället men har ett streck hela tiden på dessa.

Hoppas ni förstår min beskrivning..

Jag får alltid ett svagt streck och vid ägglossning så är strecket starkare än kontrollstrecket :)
  • Bäbävitalamm

Hej igen! Har följt denna tråd ett tag nu men inte varit så aktiv... imorse fick vi vårt efterlängtade pluss :D vågar inte riktigt lita på det för denna månad känner jag mig plötsligt inte gravid (vilket jag gjort de månader jag inte varit gravid så det är väl ändå bra haha). Bim är på måndag och jag hoppas verkligen att denna lilla håller sig kvar <3

Lycka till allihopa! Jag hoppas verkligen att alla som inte plussat gör det snart så får vi massa julbebisar i år!

• Bäbävitalamm
    Freya18 skrev 2020-03-13 20:22:55 följande:

Finns en del studier om att Bisolvon underlättar kvinnor att bli gravida. Det är slemlösande och då kan det bli bättre flytningar och slemhinna, alltså bättre för spermier och befruktat ägg. Dock inget som läkarna får eller kan rekommendera, behövs mycket forskning innan.

Jag använde också bisolvon denna månad och blev gravid + att jag slutade med kaffe för 2 månader sedan.
Svar på tråden BIM mars 2020