Inlägg från: myownworstenemy |Visa alla inlägg
  • myownworstenemy

BIM mars 2020

Mensen kom häromdagen. Tror att det var vårt tionde försök. Detta börjar kännas så tråkigt! Lägger till mig på listan och hoppas på det bästa för oss alla!

1/3 Mammaresan

3/3 Louiseo, Noraaa

4/3 Amandakollb, Leah56, Clara87, Kickz, Josefine123

5/3 Hundochkatt, Tjoo91, Dameke

6/3 Spirea, me31

7/3 Kattattack

9/3 Lilor, MW90

10/3 ESemlan84, Maily

11/3 Trollkvinna123, marshalll

12/3 Fnattilur

13/3 Melanes

14/3 myownworstenemy

21/3 Scrootie

• myownworstenemy

Är det någon som har testat fertilitetsglidmedel nu eller vid tidigare graviditeter? Om ja, vad har ni för erfarenheter av det? En kompis tipsade mig om det idag. Hon hade svårt att bli gravid med första barnet men det gick snabbt med andra när hon använde fertilitetsglidmedel. Självklart kan man inte veta om det verkligen var det som gjorde susen men jag blev lite sugen på att testa.

• myownworstenemy
    Gnusmas skrev 2020-02-17 17:09:38 följande:

Vad har det föe effekt? Gynnande för spermierna?

Om jag har förstått det rätt så ska det bli lättare för dem att komma fram till målet så att säga. De hjälper nog särskilt om man är lite torr.
  • myownworstenemy

Jag förstår allas frustration och den där känslan av att man håller på att bli galen. Själv hade jag ÄL i helgen och igår kväll hade jag ont i ena äggstocken. Jag vet ju att ägget inte har hunnit fästa men lik förbannat blir man hoppfull ändå! Suck!

• myownworstenemy
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-10 12:37:21 följande:

Jag är bara på äl +3 så förväntar mig inget.

Men det jag undrar över är om alla har molvärk efter äl fram till BIM?

Jag har haft det tidigare också utan att vara gravid. Men jag kände det inte när jag åt p-piller utan bara sen jag slutade.

Molvärk i vänster sida hade jag när jag var gravid. Men det kan jag omöjligt känna av nu, ägget har ju inte ens fäst.

Så fler som upplever molvärk direkt efter äl?

Ja, jag har haft samma sedan ägglossningen. BIM på lördag. Förutom molvärk har jag även ömma bröst men det har jag märkt att jag brukar ha mellan ÄL och mensen. Det känns dock lite annorlunda nu. Molvärken påminner om förra gången jag var gravid så jag hoppas verkligen på ett plus till helgen!
  • myownworstenemy

Har verkligen känt mig gravid de senaste dagarna med molvärk och ont i brösten. Mer än jag har gjort andra månader när jag inte har varit gravid. Så jag kunde inte låta bli att ta ett digitalt test, tre dagar innan BIM. Negativt. Känner mig så besviken men hoppas att det kan bli positivt om några dagar. Är dock rädd att det inte blev något den här månaden heller.

• myownworstenemy
    JZäta skrev 2020-03-11 10:18:48 följande:

Mitt varierar så. Ena stunden känner jag mig jättegravid... andra inte alls. Vill testa men vågar inte. Men klart ditt kan bli positivt iaf det är ju 3 dagar kvar ????

Jag vet inte vad jag ska tro längre. Hoppas att vi är gravida allihopa! Som du skriver finns det en chans att jag faktiskt är gravid men får för mig att det borde synas på ett test om man redan känner av symtomen mycket. Jaja. Vi får se till helgen. Lycka till!
  • myownworstenemy
    JZäta skrev 2020-03-12 07:49:42 följande:

Idag har jag en dag då känns som att nej.. Jag är verkligwn inte gravid. Sån tur har jag inte.

Jag känner lite samma. Det börjar kännas mer som mensvärk nu. Tråkigt! Men än är väl inte hoppet ute.
  • myownworstenemy

Ingen graviditet denna månad heller. Hoppar till nästa tråd och försök 12. Grattis till alla plus och lycka till alla andra!

Svar på tråden BIM mars 2020