• JZäta

BIM mars 2020

Hoppar gärna in här. Bim typ 17e mars! Evig väntan.

Känner inte så mycket. Sticker o molande värk i livmodern ibland från ingenstanns när jag inte tänker på det.

Första försöket!

• JZäta
    EllieB skrev 2020-03-09 12:02:59 följande:

Har bim den 17/3, redan tagit ett test som såklart va neg. Man vill testa hela tiden..

Har ni några symptom ni med bim runt samma tid? Jag tycker att jag mår illa till och från, men är säkert inbillning pga att man vill så mkt. Onda bröst, som knölar. Men så kan de va inför mens också.. Mycket flytningar och gasig mage.

Jag har molvärk till och från. Idag fick ja ont i brösten. Bara kom från ingenstanns.. spännde jätte mycke och blev ömma.
  • JZäta
    EllieB skrev 2020-03-09 15:31:19 följande:

Har också lite molvärk.. hoppas det är grav symptom och att vi inte inbillar oss. Ja brukar va ganska duktig på att inbilla mig, varit skenis flera gånger. När har du bim?

Hoppas Verkligen inte vi inbillar oss. Men de är ju tyvärr så enkelt och så vanligt. Men de känns i kroppen som om de är något.

Har hon 17/3 ???? vill bara testa nu...
  • JZäta
    EllieB skrev 2020-03-09 15:59:16 följande:

Samma här!! Har redan smugtestat men va ju såklart inget..

Hehe jag är sugen på att testa tidigt om 1-2 dagar.. men vet inte ????
  • JZäta

• JZäta

• JZäta
    EllieB skrev 2020-03-09 17:51:05 följande:

Gör det ????

Haha ja kanske på torsdag.. Äl+9 då ju
  • JZäta
    Ringingrid skrev 2020-03-10 00:15:15 följande:

Hepp! Blev inget för mig denna gången. Testade neg idag på bim-2 med testa tidigt & morgonurin. Lycka till ni andra! :)

Fast det är väll ingen garanti? Du är ju inte på BIM än? ????
  • JZäta
    Marshalll skrev 2020-03-11 03:34:37 följande:

Jag är på BIM idag, men ingen mens. Inga direkt gravid symptom heller. Har inte testat än, väntar nog någon dag till.. Ifall mensen kommer.

Hoppas den inte kommer! 6 dagar kvar här.. Vill verkligen bara vara där och kunna testa nu
  • JZäta
    myownworstenemy skrev 2020-03-11 07:37:26 följande:

Har verkligen känt mig gravid de senaste dagarna med molvärk och ont i brösten. Mer än jag har gjort andra månader när jag inte har varit gravid. Så jag kunde inte låta bli att ta ett digitalt test, tre dagar innan BIM. Negativt. Känner mig så besviken men hoppas att det kan bli positivt om några dagar. Är dock rädd att det inte blev något den här månaden heller.

Mitt varierar så. Ena stunden känner jag mig jättegravid... andra inte alls. Vill testa men vågar inte. Men klart ditt kan bli positivt iaf det är ju 3 dagar kvar ????
  • JZäta
    myownworstenemy skrev 2020-03-11 23:15:31 följande:

Jag vet inte vad jag ska tro längre. Hoppas att vi är gravida allihopa! Som du skriver finns det en chans att jag faktiskt är gravid men får för mig att det borde synas på ett test om man redan känner av symtomen mycket. Jaja. Vi får se till helgen. Lycka till!

Idag har jag en dag då känns som att nej.. Jag är verkligwn inte gravid. Sån tur har jag inte.
  • JZäta
    Jojjo87 skrev 2020-03-13 06:36:25 följande:

Tog ett tidigt test nu på morgonen. Va såååå blankt som det bara kan bli!!! :/

Men de är tidigt än. Så hoppet lever!

Jag fick en blödning idag på äl+9 - hoppet tändes. Kan ju vara nidis ???? men kom också en oro ????
  • JZäta

Känner mig så gravid idag.. tog ett test negativt såklart. Tog de vid lunch. Inte direkt besviken

Vet att de är tidigt.. Men man får ju hoppas ????????

• JZäta

Tror de är kört för mig.. Kommer smått rosa fortfarande.. sen igår. Tidig mens säkert...

• JZäta
    Ajjj skrev 2020-03-14 19:32:37 följande:

Hej gruppen, jag hoppar in här mitt i månaden!

Hittade ej ÄL listan men har iallafall BIM 16/3.

Är de några fler som har BIM nu strax? Vilka symtomer har ni?

BIM 17.

Ömma bröst. Mensvärk. Och vad jag hoppas är nidbödning
  • JZäta
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-14 20:39:49 följande:

BIM 19/3

Har inte känt något på ett par dagar. Men för en timme sen kom molvärken.

Nej.. Jag känner rätt mycke.. till och från. Men att de kommer lite rosa på pappret oroar mig. Dock läst att de kan vara så med nidis.
  • JZäta
    Ajjj skrev 2020-03-15 09:49:26 följande:

Hur går de för dig? Blöder du fortfarande?

Yes.. förfullt. Riktigt med blod nu. Så mensen som starta 4 dagar tidigt. Lycka till alla andra
  • JZäta

Förstår inte riktigt min kropp. Inget blod sen i går förmiddag. Bara rosa innan dess på pappret. Kan de inte bara köra igång ordentligt om de är mensen. Vågar inte riktigt testa mig i gen.

• JZäta
    Oktoberr skrev 2020-03-18 07:29:23 följande:

Bim +2 och fortfarande ingens mens.

Det känns som om att den ska komma hela tiden men gör det inte. NU har det även börjat ömma i brösten och jag har fått pyttelite rosa flytningar som jag enbart kunde se på pappret om jag kisar. vi får se vad det blir av detta

Spännande!! Jag tog ett test i morse.. tycker de är positivt. Men vettefan.. önskar ni kunde hjälpa mig tolka.
Svar på tråden BIM mars 2020