BIM mars 2020
Hej gruppen, jag hoppar in här mitt i månaden!
Hittade ej ÄL listan men har iallafall BIM 16/3.
Är de några fler som har BIM nu strax? Vilka symtomer har ni?
Hej gruppen, jag hoppar in här mitt i månaden!
Hittade ej ÄL listan men har iallafall BIM 16/3.
Är de några fler som har BIM nu strax? Vilka symtomer har ni?
BIM 17.
Ömma bröst. Mensvärk. Och vad jag hoppas är nidbödning
Hej!
Bim 19/3 känner mig mest VÄLDIGT pmsig. ( stackars sambon)
Sj då? :)
Jag har också bim 16/3. Jag har dock 0 symptom, inte ens det jag brukar ha innan mens, inga ömma bröst eller något ???? Själv då?
Har BIM idag men igår kom det rosa och nu mer blod så det blev inget denna månaden heller...
Känns verkligen jättetråkigt, har försökt sen i juni förra året och fick missfall, vet att det inte alls är så länge jämfört med andra men när man har sån stor barnlängtan så känns det verkligen mer och mer i hjärtat för varje gång mensen kommer :( pluss vääääärldens mensvärk på det med gör ju inte saken bättre! Slutar jobbet nu och ska åka och köpa choklad och sedan krypa ner i sambons famn! <3
Har BIM idag men igår kom det rosa och nu mer blod så det blev inget denna månaden heller...
Känns verkligen jättetråkigt, har försökt sen i juni förra året och fick missfall, vet att det inte alls är så länge jämfört med andra men när man har sån stor barnlängtan så känns det verkligen mer och mer i hjärtat för varje gång mensen kommer :( pluss vääääärldens mensvärk på det med gör ju inte saken bättre! Slutar jobbet nu och ska åka och köpa choklad och sedan krypa ner i sambons famn! <3