• Oktoberr

BIM mars 2020

Ajjj skrev 2020-03-14 19:32:37 följande:

Hej gruppen, jag hoppar in här mitt i månaden!

Hittade ej ÄL listan men har iallafall BIM 16/3.

Är de några fler som har BIM nu strax? Vilka symtomer har ni?

Jag har också bim 16/3. Jag har dock 0 symptom, inte ens det jag brukar ha innan mens, inga ömma bröst eller något ???? Själv då?
  • Oktoberr
    Ajjj skrev 2020-03-15 10:03:57 följande:

Men vad spännande att vi har på samma dag!

Själv har jag kännt lite men jag vet inte vad jag ska koppla de till. De senaste nätterna har jag sprungit på toan för att kissa upp till 4 gånger! För en vecka sen vaknade jag utav att det brändes typ i ena bröstvårtan och höll på så i nån dag, och nu värker det bara, nu i morse vaknade jag utav molande värk i magen, det drar liksom neråt, men det kan ju vara mensen som är påväg med! Dock var de länge sedan jag hade några värkar innan mens, bara under mens...

När ska du testa dig?

Hmm det låter ju hoppfullt, jag håller tummarna för dig! sent igårkväll började jag få molvärk i magen precis som jag annars får PRECIS när mensen kommer men ingenting än så länge. Sen har jag idag börjat få en känsla i brösten som jag brukar få innan dom svullnar upp som annars ska ha kommit för cirka 1 vecka sedan..typ sticker i dom? vill inte hoppas för mycket eller testa för tidigt så tänkte kanske på tisdag eller så.. du då?
  • Oktoberr

Jag har bim idag 16/3! Ingen mens och har inte testat ännu. Har som jag skrev ovan inga symptom alls typ förutom att jag känner mig lite förkyld och hängig. Tänkte testa på onsdag om mensen inte kommit imorgon. Har aldrig varit gravid men tänker att man ska känna NÅGOT då iaf dock har jag inte de symptom jag brukar ha innan mens heller så vet inte vad jag ska tro..

• Oktoberr
    Ajjj skrev 2020-03-16 15:43:22 följande:

Har BIM idag men igår kom det rosa och nu mer blod så det blev inget denna månaden heller...

Känns verkligen jättetråkigt, har försökt sen i juni förra året och fick missfall, vet att det inte alls är så länge jämfört med andra men när man har sån stor barnlängtan så känns det verkligen mer och mer i hjärtat för varje gång mensen kommer :( pluss vääääärldens mensvärk på det med gör ju inte saken bättre! Slutar jobbet nu och ska åka och köpa choklad och sedan krypa ner i sambons famn! <3

Åh vad tråkigt!! Håller tummarna för nästa månad. Kram <3
  • Oktoberr
    Nathiis skrev 2020-03-16 20:24:59 följande:

Haha, innan jag blev gravid med dottern hade jag alla symptom i boken xD När jag sen faktiskt blev gravid kände jag ingenting .. Så pass att jag till och med glömde att jag skulle ha mens. Kom på det dagen efter bim och där var visst ett plus (: Så man behöver inte känna ett jota xD

Åh är det sant? Du kände inget alls överhuvudtaget? Du ger mig lite hopp nu <3
  • Oktoberr
    Nathiis skrev 2020-03-16 20:33:39 följande:

Inte ett skit :P Var först någon vecka efter jag plussat som jag fick extremt känsliga bröstvårtor .. Sen i v7 blev jag över en natt jättekänslig för dofter, viss mat och mådde väldigt illa. Men min kompis som blev gravid ungefär samtidigt kände inget förrän i v.11-12 (:

Spännande! Hade du inte ens spända bröst? Trodde typ alla fick det direkt efter äl om man nu är gravid ???? men shit vad jag hoppas nu!
  • Oktoberr
    Nathiis skrev 2020-03-16 21:59:10 följande:

Inte vad jag kan minnas ! Håller tummarna !

Det är nog lika olika som det finns graviditeter tror jag ^^

Nu är jag på äl+8 och har både ont i brösten, molar/sticker i magen och har värk i ryggslutet. Så jag försöker förbereda mig på att det inte blir något 'xD

Håller tummarna för dig också såklart! jag har också haft ont i ländryggen men tänkt att det är för att jag sovit knasigt. Men vi får se helt enkelt, vi får uppdatera varandra här!!
  • Oktoberr
    Nathiis skrev 2020-03-16 22:36:50 följande:

Tack <3 Spännande !

Ja absolut ! Jag tänkte testa till helgen om inte mensen dykt upp. Är bara min andra cykel sen mensen kom igång efter förlossning och amning så än sålänge har jag dålig koll ^^

Mysigt att ha så nära inpå, så tänker jag att jag också vill göra
  • Oktoberr

Bim +1 och fortfarande inte någon mens!! Vågar inte testa riktigt än För är rädd för att bli besviken.

• Oktoberr

Bim +2 och fortfarande ingens mens.

Det känns som om att den ska komma hela tiden men gör det inte. NU har det även börjat ömma i brösten och jag har fått pyttelite rosa flytningar som jag enbart kunde se på pappret om jag kisar. vi får se vad det blir av detta

• Oktoberr
    Nathiis skrev 2020-03-18 10:22:59 följande:

Men åh vad spännande :D Jag har bim imorgon enligt nc ! Dyker inte mensen upp tänkte jag testa till helgen.

Både jag och min sambo är ölnördar och jag har en riktigt fin öl på lager som jag hittade i förrådet igår. Så jag sa till sambon att blir det inget denna gång tröstar vi oss med den x'D

Bra inställning tycker jag
Svar på tråden BIM mars 2020