BIM mars 2020
Heej!
Har BIM 18/3.
Fick missfall i februari så vill bara att det ska ta sig direkt igen. Inte haft mens mellan men tror jag luskat fram att ägglossning har varit typ nyss.
Har någon av er barn redan eller är det första?
Heej!
Har BIM 18/3.
Fick missfall i februari så vill bara att det ska ta sig direkt igen. Inte haft mens mellan men tror jag luskat fram att ägglossning har varit typ nyss.
Har någon av er barn redan eller är det första?
Jag har en 8årig son sen tidigare förhållande. Jag och min sambo har aktivt försökt sedan december 2018. Vilket har resulterat i två missfall under 2019. Men vi försöker nån månad till innan vi ger oss tänker vi.
Lite osäker på Bim då cyklerna varierar lite men jag är på äl+7 idag och tänkte testa på tisdag (äl+12).
Har du barn sedan tidigare eller är det första ni laddar inför?
Ååhåå. Jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa i en hel vecka till. Känns som en hel evighet och man går ju runt och är glad för att möjligheten finns. Vill bara veta ????
BIM 16-18
Tog ett tidigt test idag som såklart visade negativt... man blir ju besviken fast att det är tidigt än ????
Tror jag plussade med ett testa tidigt precis. Sjuuuukt svagt dock. Vet inte om jag vågar tro på det ens...
Testade negativt med clearblue digitalt.
Någon som har erfarenhet av att få svagt på testa tidigt men neg på digitalt fast ni va gravida?
Behöver lite pepp i min panik :(
Japp, som dom andra skrev, dom verkar ej va lika känsliga, jag fick också + en graviditet på vanliga CB men negativt på digitala.
Japp, som dom andra skrev, dom verkar ej va lika känsliga, jag fick också + en graviditet på vanliga CB men negativt på digitala.
Fan jag känner inga symtom. Har BIM om 6-7 dagar. blir tokig på denna väntan att testa definitivt. Har ni några symtom?
Plussade idag BIM+2 digitalt 1-2 veckor!!
Woow. Hade egentligen inga symptom bara lite molvärk och flytningar men ingenting jag inte skulle kunna ha haft i vanliga fall.
Plussade förra veckan och fick missfall idag. Fick missfall i januari också. Vet inte hur jag ska ta mig vidare ur detta nu :( är helt förkrossad.