Inlägg från: Anonym (Marie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Marie)

BIM mars 2020

Hej! Behöver lite hjälp,jag har mencykel på 25-26 dagar,hade mens 10feb-14 feb, enligt appen hade ÄL 20e feb,är det möjligt? ca 5-6 dagar efter ÄL fick vattniga flyttningar, kan ÄL vara felberäknad då av appen? Första barnet,första försöket. Har BIM 6/3.

• Anonym (Marie)

Har bim imorgon, gjorde test på BIM -4 det var negativ, just nu inga tecken på mens fast ja brukar ha molande värk och känna på mig direkt när mensen ska börja, är väääldigt känslig enligt min man, gråter för lilla minsta. Kan det fortfarande vara så att jag är gravid även om en tidig test visade negativ?

• Anonym (Marie)
    Hundochkatt skrev 2020-03-05 14:14:54 följande:
    Jag testade positivt igår, mycket svagt, något starkare idag men fortfarande väääldigt svagt. Idag eller imorgon är det Bim. Förra gången var jag gravid så var det väldigt svagt på BIM-dagen med, hade troligen haft neg test någon dag innan. Så än så länge finns det hopp!
    Grattis! :) Tappar inte hoppet heller  då! :) Har även jätteont i ryggen och inget smakar gott längre.
  • Anonym (Marie)

Har BIM idag,men inga tecken på mens, negativt på BIM-4 och testade igår men inte med morgonurin det var också negativt.

• Anonym (Marie)
    Hae90 skrev 2020-03-06 09:25:23 följande:
    Samma här igår... och inget tecken på någon mens heller. Känner mig svullen och uppblåst men inget annat just nu. Frustrerande!
    Spännande! Är också väldigt uppblåst i magen, har ingen aptit senaste 4 dagar. Har inte så stor hopp att jag är gravid,mitt första försök, vilken är det för dig? 
  • Anonym (Marie)
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-06 10:32:02 följande:

Dag 33, inte minsta tillstymmelse till blodiga förtecken på mens. Genomsnittscykeln är 26 dagar, den längsta har varit 30 dagar hittills sedan i höstas.

Har i flera dagar haft matlust, varit rent hungrig, och det är väldigt ovanligt för det har jag nästan aldrig, jag är inte särskilt intresserad av mat alls annars ärligt talat. Den senaste veckan har jag blivit gråtig för småsaker. Igår hade jag flera yrselattacker från ingenstans som ej berodde på varken blodtryck, mat, vatten eller sömn. Har den senaste tiden känt mig ovanligt lycklig också. Har uttalat acne, mer än vad jag brukar kunna ha när det är som mest under cykeln. Har ofta varit väldigt trött om dagarna, trots god nattsömn. Har både ryggvärk i svanken och känningar i livmodern, ut mot äggstockarna eller lite mitt fram, inte i hela "magen" som det brukar vara vid mensvärk.

Hade sex igår, tänkte att det om inte annat kan skjutsa igång mensen, om den nu tänkt komma alls men med tanke på vad bm sa till mig igår, att den kan hoppa över en cykel (aldrig någonsin hänt mig om jag inte varit gravid) så tog jag äl-test imorse, negativt, ska fortsätta testa varannan dag tills jag får blinkande gubbe och då dagligen.

Men enligt två bm och flertal graviditetstester är jag inte gravid... Jag förstår verkligen ingenting =(

Va konstigt dock! Det är bara och vänta ,förstår dig till 100% hur det känns. Har aldrig hoppat över en cykel i hela mitt liv, så känns konstigt för mig också.
  • Anonym (Marie)
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-06 11:01:13 följande:
    Precis! Får jag fråga hur gammal du är förresten? De bm jag pratade med var bara ett par minuter per telefon dock. Ska försöka få tag i en riktig gyn på måndag, de hade slut på telefontider idag.

Jag oroar mig bara för att vara i förstadiet till klimakteriet :'( Jag är snart 40, men det är isf otroligt tidigt, samt att min mamma inte var tidig med sitt och det är ju till stor del ärftligt tydligen. Känns bara som om nåt är rejält fel om jag nu inte är gravid.
    Jag är 25 :) har faktisk flera jag känner som har fått barn vid 42-45 års åldern, så tappa inte hoppet) Jag ska lämna järnprover idag, har alltid låga järnvärde, undrar om man får lämna blodprov för graviditet samtidigt?
  • Anonym (Marie)

Har BIM+2 redan, testet visar negativ med morgonurin.  hur vanligt är det? enligt mina loggar i appen så har jag  25 dagars menscykeln. Inga munstycken ,inga gravididtetstecken, har bara ovanligt ont i ryggen, har inte haft problem med ryggen tidigare.

• Anonym (Marie)

Är på BiM +2 , inga mens inga tecken på graviditet heller. Har aldrig haft sena mens, menscykeln ligger på 25-26 dagar. Testet visar negativ, kan jag vara gravid frtf? Har bara konstans ryggvärk

• Anonym (Marie)

Nån som kan bolla tankar lite med mig, annars kommer jag bli galen snart :(. Är på BIm+2 ,negativ test, kom lite rosa på pappret idag , vanligtvis brukar jag ha jättekraftiga mens. Mår illa då och då. Vet inte om jag inbildar mig nu eller är det ens möjligt och vara gravid men nuvarande grav tester? som är 99%, har provat RFSU sticken i morse, och clearblue (inte digital) igår imorse.

Svar på tråden BIM mars 2020