Anonym (På't igen) skrev 2020-03-06 10:32:02 följande:
Dag 33, inte minsta tillstymmelse till blodiga förtecken på mens. Genomsnittscykeln är 26 dagar, den längsta har varit 30 dagar hittills sedan i höstas.
Har i flera dagar haft matlust, varit rent hungrig, och det är väldigt ovanligt för det har jag nästan aldrig, jag är inte särskilt intresserad av mat alls annars ärligt talat. Den senaste veckan har jag blivit gråtig för småsaker. Igår hade jag flera yrselattacker från ingenstans som ej berodde på varken blodtryck, mat, vatten eller sömn. Har den senaste tiden känt mig ovanligt lycklig också. Har uttalat acne, mer än vad jag brukar kunna ha när det är som mest under cykeln. Har ofta varit väldigt trött om dagarna, trots god nattsömn. Har både ryggvärk i svanken och känningar i livmodern, ut mot äggstockarna eller lite mitt fram, inte i hela "magen" som det brukar vara vid mensvärk.
Hade sex igår, tänkte att det om inte annat kan skjutsa igång mensen, om den nu tänkt komma alls men med tanke på vad bm sa till mig igår, att den kan hoppa över en cykel (aldrig någonsin hänt mig om jag inte varit gravid) så tog jag äl-test imorse, negativt, ska fortsätta testa varannan dag tills jag får blinkande gubbe och då dagligen.
Men enligt två bm och flertal graviditetstester är jag inte gravid... Jag förstår verkligen ingenting =(
Va konstigt dock! Det är bara och vänta ,förstår dig till 100% hur det känns. Har aldrig hoppat över en cykel i hela mitt liv, så känns konstigt för mig också.