Inlägg från: Anonym (Swich) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Swich)

BIM mars 2020

CD 15 idag och gubben på CB testet blinkar glatt vidare, 6:e dagen idag.

Någon fast gubbe verkar inte vilja dyka upp. Men jag fortsätter testa veckan ut.

Vi sexar på varannan dag så får vi se vad som händer.

Men liiite stirrig över att jag inte får fast gubbe är jag nog allt ;)

• Anonym (Swich)
    JARB skrev 2020-03-05 08:42:15 följande:

Jag hade blinkande gubbe i 7 dagar innan jag fick fast gubbe :) så fortsätt att testa det kommer nog vilken dag som helst.

Jag brukar få tidigare äl när jag har fått fast gubbe. Det här är sent. Men jag fortsätter testa. Äl verkar flytta sig från månad till månad
  • Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-05 08:51:38 följande:

Tror inte vi har likadana CB test. Aldrig varit med om blinkande gubbe, jag har den rosa som ska visa dom två mest fertilitet dagarna så misstänker att du har den andra som är lila.

Hoppas du får fast gubbe idag :)

Jag har den lila :) Ska visa de fyra mest fertila dagarna. Men jag är redan uppe på 6 dagar då den säger att jag är fertil. Men jag har inte nått Max än.

Jag testade imorse så bara blinkande idag också.
  • Anonym (Swich)

Fast gubbe idag på cd 17 av 28, äntligen dök den upp :)

Nu kör vi :D

• Anonym (Swich)
    JARB skrev 2020-03-07 09:57:33 följande:

Vad härligt, äntligen :)

Ja äntligen :D Blinkande gubbar i 7 dagar, men så den 8:e så slutade den blinka :)
  • Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-07 10:07:13 följande:

Åh jag håller tummarna för er :)

Tack! Nu börjar den intensiva perioden och sen den långa väntan. Men det är ju som mest spännande nu :)
  • Anonym (Swich)
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-09 12:12:35 följande:

Snabb fråga, på inrådan från en vän tänker jag nu frångå RFUS:s stickor och testa CB digitalt. Jag har ju redan klämt ur mig morgonurinet som ni förstår, kan man testa med dagurin? De är ju rätt dyra så man vill inte slösa dem, samtidigt vill jag inte vänta en dag till på att få något svar :s

När hade du äl?
  • Anonym (Swich)
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-09 13:04:27 följande:

Ingen aning! Jag använder CB:s tester för det, fick maxutslag redan en vecka in i cykeln. Har läst att det inte alls är säkert man har äl bara för man får utslag... Hade däremot känningar i magen dag 16-17 i cykeln, så kanske det kom då. Senare än så var det iaf inte. Så då är jag ca en vecka sen nu antar jag.

Då kan du testa med eftermiddagsurin också för det har gått så många dagar.
  • Anonym (Swich)
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-09 16:13:48 följande:

Perfekt! :D Jag var till Apoteket och köpte ett tvåpack med vanliga CB-gravtest, ska testa senare ikväll för jag har inte kissat sedan kl 11 så det blir nästan samma koncentration då som ett morgonurin.

Väntar med spänning på resultatet :)
  • Anonym (Swich)
    Fnattilur skrev 2020-03-09 17:06:17 följande:

Är på ÄL+13, har BIM på torsdag. Testade negativt på ÄL+10 med tidigt test. Har inte testat nåt mer och har inga symtom. Fick UVI som visade sig som molvärk i torsdags,som ökade/minskade som mensvärk men kändes annorlunda, som sedan övergick i mer konstant värk och obehag. Andra dagen med antibiotika nu, ännu inge bättre. Någon här som har erfarenhet av UVI och när det brukar ge sig?

Är på semester med föräldrar och svärmor, perfekt tajming och en bra ursäkt för att inte dricka alkohol iaf. :D

Det ger sig snabbt när man väl har fått medicin
Svar på tråden BIM mars 2020