• NurseMom

BIM mars 2020

Själv känner jag inga symtom alls och tog (trots att jag vet att det är tidigt, har BIM om typ 6-7 dagar) gravtest idag, inte en tillstymmelse till nåt plus tyvärr.

• NurseMom

Jag håller tummarna för oss alla Ska testa imorgon igen på BIM-5 eller -4 (igår tvärnegativt med CB early). Känner som sagt inget idag heller, det enda jag känt senaste dagarna är en enorm trötthet men det kan ju lika gärna vara av andra naturliga skäl. Tror inte att det blev nåt denna gång. Nu ska jag städa, laga mat, ta mig ut i solen

• NurseMom
    Anonym (Marie) skrev 2020-03-21 12:48:47 följande:

Hej! Jag o min man bestämde oss att försöka varannan dag från sista dagen på mens tills nästa mens startar, inga Äl tester inga appar. Jag håller ändå koll lite på ägglossningdagen för att lära känna min kropp, om det visar svag sträck på Äl testet räknas det som Äl då ändå? eller måste det vara ett tydlig sträck? använder nåt som heter :Tent be sure ÄL test

Har ni testat clerablue digital äl-test? Dom är superbra tycker jag, man behöver inte hålla på och tyda massa streck utan den visar tydligt med olika symboler direkt.
  • NurseMom

Börjar känna mig irriterad nu sen några timmar tillbaka vilket är ett bra tecken ^^ lite vagt illamående men det kan vara att jag åt för mycket sötsaker idag

• NurseMom

Negativt på clearblue early, är på BIM -4. Inte en tillstymmelse till nåt streck. Känns kört för mig

• NurseMom
    Önskarbebis2020 skrev 2020-03-22 13:54:50 följande:

Samma här på bim-3. Har ställt in mig på att mensen kommer vilken dag som helst. Jag håller dock tummarna för dig

Tack, håller tummarna för dig med
  • NurseMom

Omg. Jag tog ett test nu (BIM-3) och tycker mig se nånting. Dock med ansträngning, det är otroligt svagt. Igår var testet TVÄRBLANKT, inget streck WHAT so ever. Är det här möjligtvis spökstreck :/ Vad tror ni?

• NurseMom
    Isimisi1 skrev 2020-03-23 14:26:34 följande:

Jag ser inga bilder? Bara små vita rutor

Hjälp, hur gör man med bilder?
  • NurseMom

Alltså jag fick det extremt svaga ?strecket? inom tiden för testet, jag har fotat där ?strecket? syns på flera olika foton i olika ljus. Om det är spökstreck så borde det inte synas på foton? Syns mest i vanligt inomhusljus, inte i direkt dagsljus från fönstret. Fick även idag neg med rfsu testa tidigt. Fattar ingenting? Blir galen!

• NurseMom

Igår när jag tog testet var jag på BIM-2. Jag ska ta ett nytt test idag.kommer bli så jäkla besviken/förvirrad om det visar neg.

• NurseMom

Nu var testet tvärneg igen. (CB early) Så jag lämnar denna tråd och hoppar till BIM april. Lycka till ni andra!

Svar på tråden BIM mars 2020