Inlägg från: Anonym (Marie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Marie)

BIM mars 2020

Mina mens var slut igår, är det fel och bara köra varje dag med sin man till nästa mens kommer? Utan att göra ÄL tester och massa annat?

• Anonym (Marie)

Hej! Jag o min man bestämde oss att försöka varannan dag från sista dagen på mens tills nästa mens startar, inga Äl tester inga appar. Jag håller ändå koll lite på ägglossningdagen för att lära känna min kropp, om det visar svag sträck på Äl testet räknas det som Äl då ändå? eller måste det vara ett tydlig sträck? använder nåt som heter :Tent be sure ÄL test

• Anonym (Marie)
    Isimisi1 skrev 2020-03-21 13:03:05 följande:
    Vad roligt! När hade du ÄL? Jag använder RFSU ÄL tester och där ska test strecket vara lika starkt som kontroll strecket eller mörkare. Ljusare än kontroll så är det negativt. Det är samma på alla ÄL tester oavsett märke.
    Jaa, enligt appen 21/3 men litar inte på den och det var inte heller så enligt ÄL stickan, så jag tror jag har ÄL under denna veckan, men vet inte när.
  • Anonym (Marie)
    Isimisi1 skrev 2020-03-21 13:03:05 följande:
    Vad roligt! När hade du ÄL? Jag använder RFSU ÄL tester och där ska test strecket vara lika starkt som kontroll strecket eller mörkare. Ljusare än kontroll så är det negativt. Det är samma på alla ÄL tester oavsett märke.
    Jaa, enligt appen 21/3 men litar inte på den och det var inte heller så enligt ÄL stickan, så jag tror jag har ÄL under denna veckan, men vet inte när.
  • Anonym (Marie)

kan någon förklara för mig enligt appen hade jag äl 21/3-22/3,hade testat med stickor då var det neg. Idag fick jag lite blödning , kan det vara ÄL idag? omöjligt att det är nidblödning eller?

• Anonym (Marie)

kan någon förklara för mig enligt appen hade jag äl 21/3-22/3,hade testat med stickor då var det neg. Idag fick jag lite blödning , kan det vara ÄL idag? omöjligt att det är nidblödning eller?

• Anonym (Marie)

• Anonym (Marie)
    Fnattilur skrev 2020-03-24 15:49:45 följande:
    Jag gissar att blödningen är från ÄL som kommit senare, vilket verkar troligt om stickorna var neg.. Om det är nid så lär du ha haft ÄL före appens datum, vilket inte heller är omöjligt. Tidigaste nidblödning jag läst om är 4 dagar efter ÄL.
    Det är så rörigt tycker jag, mina mens var sena 5 dagar  nu i mars, så sista mensdagen var 15e mars, då borde väl Äl vara nu, därav blödningen är Äl blödning.
  • Anonym (Marie)

Som jag sa blödde jag igår lite, tror det var Äl, men gjorde test runt kl 18 och det var neg, hur kan det bli så? Bim om 11 dagar enligt appen

• Anonym (Marie)

Någon som förstår, jag blödde förrigår det kom färsk röd vattnig blod , den slutade lika fort den kom. Sen igår fick jag lite brunaktigt på pappret och idag fick jag lite droppar av blod de var typ rosa, vad är det för tecken?

• Anonym (Marie)

Någon som förstår, jag blödde förrigår det kom färsk röd vattnig blod , den slutade lika fort den kom. Sen igår fick jag lite brunaktigt på pappret och idag fick jag lite droppar av blod de var typ rosa, vad är det för tecken?

• Anonym (Marie)

Enligt appen 21/3,men tror inte det,utan tror jag hade 24/3,testade med äl test efter jag blödde den dagen  ,men då var det neg ÄL, Bim har jag 5/4 med 25 dagars mencykel,men förra månaden fick jag mens 5 dagar senare än beräknad.

Svar på tråden BIM mars 2020