Mima93 skrev 2020-03-13 14:52:18 följande:
Hej! Nu hoppar jag in här, måste få höra vad ni tror! Jag är på BIM+2 och ingen mens i sikte. Min cykel brukar vara 27-28 dagar, men nu är jag på cd 30.
Denna månaden hade jag konstiga flytningar efter ÄL, det var nästan som ÄL-flytningar men ibland med lite blod insprängt i det genomskinliga (ursäkta info, haha), dessa började kanske 5 dagar efter ÄL och varade i någon vecka. Sen har det varit ganska torrt. Det har ryckt lite i vänster äggstock nån gång ibland. Men i onsdags förmiddag ryckte det massor hela tiden under några timmars tid. Inte så det gjorde ont men kändes konstigt o lite obehagligt.
Idag tyckte jag att det rann till o trodde det var mensen men var istället ganska mycket lotionsflytningar.
Vi har försökt i 15 månader och har precis blivit färdiga med infertilitetsutredning som visade att inget är fel. Så jag har blivit besviken och ledsen många gånger men nu är det nästan så att jag börjar hoppas.
Det som var annorlunda senaste ÄL var att vi var på drygt 2 veckors avkopplade semester i Thailand, kanske det kan ha hjälpt?!
Måste nyfiket fråga varför du inte har tagit ett gravtest?
Försökt så länge och gått två dagar över tiden. Jag hade ju provat för två dagar sen för att slippa fundera :D
Det jag har lärt mig är att symptomen kan vara exakt densamma om man är gravid som inte gravid. Fullständigt omöjligt att säga. Så jag säger, testa för Guds skull ;)