Inlägg från: Anonym (Swich) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Swich)

BIM mars 2020

JZäta skrev 2020-03-14 19:33:54 följande:

BIM 17.

Ömma bröst. Mensvärk. Och vad jag hoppas är nidbödning

BIM 19/3

Har inte känt något på ett par dagar. Men för en timme sen kom molvärken.
  • Anonym (Swich)
    Mima93 skrev 2020-03-14 23:00:40 följande:

Är på BIM + 3 idag och negativt test. Undrar om cykeln bara är knas eller om jag kanske plusar sent... hoppas hoppas! 15e försöket.

Nej va tråkigt! Jag var helt säker på att du skulle plussa.

Har du barn sedan innan? Har ni sökt hjälp?

Jag håller tummarna för att ditt plus kommer sent :)
  • Anonym (Swich)

När kan man egentligen ta grav test?

Jag har bara 12 dagars lutealfas den här månaden. Är på äl +8 idag.

Det är ju fyra dagar innan och det sägs ju att man som tidigast kan testa fyra dagar innan BIM. Men är det inte för tidigt?

Jag har läst någonstans att innan äl +10 kan man inte få plus.

Någon som vet? :)

• Anonym (Swich)

När kan man egentligen ta grav test?

Jag har bara 12 dagars lutealfas den här månaden. Är på äl +8 idag.

Det är ju fyra dagar innan och det sägs ju att man som tidigast kan testa fyra dagar innan BIM. Men är det inte för tidigt?

Jag har läst någonstans att innan äl +10 kan man inte få plus.

Någon som vet? :)

• Anonym (Swich)
    Anonym (Nixti90) skrev 2020-03-15 18:55:39 följande:

Jag plussade med ett vanligt test (inte testa tidigt) ÄL +9 och då fick jag inte anstränga mig för att se det :) Det är tiden efter ÄL man räknar som spelar roll. Inte innan mens

Tack för svar :) Jag är på äl+8 så jag väntar lite till
  • Anonym (Swich)

Hur går det för alla? Hade vi inte några i tråden med BIM idag?

Jag kan inte hitta någon BIM lista :)

• Anonym (Swich)
    chariots skrev 2020-03-16 11:09:26 följande:

Jo, det var väl flera stycken med 16/3 vill jag minnas!

BIM 22/3 här, om jag ska gå på ÄL test så är jag nog runt ÄL+8, vita flytningar vilket jag inte minns att jag haft förutom när jag varit gravid och högg till som fasiken i sidan vid nysning vilket jag aldrig haft förutom vid graviditet men samtidigt känner jag på mig att det inte alls gick denna cykeln :)

Hur går det för dig?

De kanske har plussat och inte har tid att gå in här och skriva för de har fullt upp med att fira ;)

Låter som du har gravsymptom. Håller tummarna!

Jag känner inte alls att vi har lyckats den här gången. Är en helt vanlig månad. Så jag inväntar mens, känner mig sjukt inställd på det. I vanliga fall har jag symptom både hit och dit, men inte den här månaden. Har haft lite molvärk vissa dagar. Men det hade jag förra månaden också och då var jag inte gravid.

Hade sen äl den här månaden och kort lutealfas så det är nog därför jag är så säkert.

Men jag är nyfiken på alla andra :)
  • Anonym (Swich)
    Anonym (Marie) skrev 2020-03-16 11:58:57 följande:

Mina mens var slut igår, är det fel och bara köra varje dag med sin man till nästa mens kommer? Utan att göra ÄL tester och massa annat?

Det sägs att varje dag är för ofta för mannens simmare. Varannan dag är lagom, då borde det ta sig :)
  • Anonym (Swich)
    Ajjj skrev 2020-03-16 15:43:00 följande:

Har BIM idag men igår kom det rosa och nu mer blod så det blev inget denna månaden heller...

Känns verkligen jättetråkigt, har försökt sen i juni förra året och fick missfall, vet att det inte alls är så länge jämfört med andra men när man har sån stor barnlängtan så känns det verkligen mer och mer i hjärtat för varje gång mensen kommer :( pluss vääääärldens mensvärk på det med gör ju inte saken bättre! Slutar jobbet nu och ska åka och köpa choklad och sedan krypa ner i sambons famn! <3

Så tråkigt :( Förstår din känsla fullt ut. Tycker du gör rätt som tar lite choklad idag och sen tar nya tag.
  • Anonym (Swich)

Äl +10, BIM -1

Har drömt att jag var gravid och fick plus på stickan. Så jag tog ett test imorse. Negativt såklart.

Har haft den känslan i två veckor nu.

Så nu tar jag paus och försöker i maj igen :)

• Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-18 09:16:39 följande:

Har haft svårt att sova i natt och vaknade med lite molande värk i magen och inte helt oväntat så dök mensen upp nu :/

Är så besviken, orkar inte ens gråta....

Funderar på att radera alla appar där man håller koll på äl och mens, sluta gå in här och lägga ner allt..

skapar en i undermedveten stress som kanske blockerar systemet?!??

GRATTIS till er som plussar <3

Jag förstår precis din känsla.

Ta några dagar i lugn och ro medan du har mens och känn sen efter.

Jag får exakt samma känsla när det inte kommer ett plus men sen när mensen väl slutar så är jag taggad igen

Helt förståligt att du känner besvikelse. Kanske hoppa över någon månad för att vila rent mentalt. Man behöver ju inte sluta ha sex för det.

Kram <3
  • Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-18 12:44:23 följande:

Ja jag får göra så :)

Tack för peppen. Ibland känner jag mig sååå ensam i det här, alla mina vänner har barn så har ingen som sitter i samma båt förutom min sambo då.

Sex slutar vi inte med för det ;) vi har sagt att vi inte ska ha ?sex-press? för att vi vill skaffa barn.

Man känner sig väldigt ensam för att man tänker så mycket på det men inte har så många eller ingen att prata med det om.

Jag sexpressar sambon varenda månad, men han gillar nog att bli beordrad så han går igång på det *asg*
  • Anonym (Swich)
    Nathiis skrev 2020-03-19 08:10:05 följande:

Bim idag och inte någon mens i sikte .. Djupandas - *Den är bara sen, den är bara sen* x'D Allt för att inte hoppas för mycket ..

Samma här!
  • Anonym (Swich)

Tog gravtest i förrgår (äl +10), trodde jag var på BIM -1. Det var negativt.

Men hade räknat fel. Så har BIM idag (äl +12) och ingen blödning än.

Har molvärk och sticker lite i brösten.

Många verkar ha haft förskjuten blödning den här månaden så det kanske är så för mig med.

Bara att vänta och se...

• Anonym (Swich)

BIM +1 idag

Vågade inte testa imorse eftersom jag fick negativt i tisdags. Så jag avvaktar idag med. Får se om det kommer någon mens under dagen. Annars kanske jag testar imorgon.

I vanliga fall hade jag aldrig kunnat hålla mig, men den här gången är jag så säker på att det inte har lyckats. Så då försvinner lusten att testa och få negativt igen.

• Anonym (Swich)
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-20 07:22:35 följande:

BIM +1 idag

Vågade inte testa imorse eftersom jag fick negativt i tisdags. Så jag avvaktar idag med. Får se om det kommer någon mens under dagen. Annars kanske jag testar imorgon.

I vanliga fall hade jag aldrig kunnat hålla mig, men den här gången är jag så säker på att det inte har lyckats. Så då försvinner lusten att testa och få negativt igen.

Nu kom mensen. Så ingen bebis 2020 för oss.

Nu tar vi uppehåll och försöker längre fram.

Lycka till alla andra :)
Svar på tråden BIM mars 2020