BIM mars 2020
BIM 17.
Ömma bröst. Mensvärk. Och vad jag hoppas är nidbödning
Har inte känt något på ett par dagar. Men för en timme sen kom molvärken.
BIM 17.
Ömma bröst. Mensvärk. Och vad jag hoppas är nidbödning
Är på BIM + 3 idag och negativt test. Undrar om cykeln bara är knas eller om jag kanske plusar sent... hoppas hoppas! 15e försöket.
När kan man egentligen ta grav test?
Jag har bara 12 dagars lutealfas den här månaden. Är på äl +8 idag.
Det är ju fyra dagar innan och det sägs ju att man som tidigast kan testa fyra dagar innan BIM. Men är det inte för tidigt?
Jag har läst någonstans att innan äl +10 kan man inte få plus.
Någon som vet? :)
När kan man egentligen ta grav test?
Jag har bara 12 dagars lutealfas den här månaden. Är på äl +8 idag.
Det är ju fyra dagar innan och det sägs ju att man som tidigast kan testa fyra dagar innan BIM. Men är det inte för tidigt?
Jag har läst någonstans att innan äl +10 kan man inte få plus.
Någon som vet? :)
Jag plussade med ett vanligt test (inte testa tidigt) ÄL +9 och då fick jag inte anstränga mig för att se det :) Det är tiden efter ÄL man räknar som spelar roll. Inte innan mens
Hur går det för alla? Hade vi inte några i tråden med BIM idag?
Jag kan inte hitta någon BIM lista :)
Jo, det var väl flera stycken med 16/3 vill jag minnas!
BIM 22/3 här, om jag ska gå på ÄL test så är jag nog runt ÄL+8, vita flytningar vilket jag inte minns att jag haft förutom när jag varit gravid och högg till som fasiken i sidan vid nysning vilket jag aldrig haft förutom vid graviditet men samtidigt känner jag på mig att det inte alls gick denna cykeln :)
Hur går det för dig?
Mina mens var slut igår, är det fel och bara köra varje dag med sin man till nästa mens kommer? Utan att göra ÄL tester och massa annat?
Har BIM idag men igår kom det rosa och nu mer blod så det blev inget denna månaden heller...
Känns verkligen jättetråkigt, har försökt sen i juni förra året och fick missfall, vet att det inte alls är så länge jämfört med andra men när man har sån stor barnlängtan så känns det verkligen mer och mer i hjärtat för varje gång mensen kommer :( pluss vääääärldens mensvärk på det med gör ju inte saken bättre! Slutar jobbet nu och ska åka och köpa choklad och sedan krypa ner i sambons famn! <3
Äl +10, BIM -1
Har drömt att jag var gravid och fick plus på stickan. Så jag tog ett test imorse. Negativt såklart.
Har haft den känslan i två veckor nu.
Så nu tar jag paus och försöker i maj igen :)
Har haft svårt att sova i natt och vaknade med lite molande värk i magen och inte helt oväntat så dök mensen upp nu :/
Är så besviken, orkar inte ens gråta....
Funderar på att radera alla appar där man håller koll på äl och mens, sluta gå in här och lägga ner allt..
skapar en i undermedveten stress som kanske blockerar systemet?!??
GRATTIS till er som plussar <3
Ja jag får göra så :)
Tack för peppen. Ibland känner jag mig sååå ensam i det här, alla mina vänner har barn så har ingen som sitter i samma båt förutom min sambo då.
Sex slutar vi inte med för det ;) vi har sagt att vi inte ska ha ?sex-press? för att vi vill skaffa barn.
Bim idag och inte någon mens i sikte .. Djupandas - *Den är bara sen, den är bara sen* x'D Allt för att inte hoppas för mycket ..
Tog gravtest i förrgår (äl +10), trodde jag var på BIM -1. Det var negativt.
Men hade räknat fel. Så har BIM idag (äl +12) och ingen blödning än.
Har molvärk och sticker lite i brösten.
Många verkar ha haft förskjuten blödning den här månaden så det kanske är så för mig med.
Bara att vänta och se...
BIM +1 idag
Vågade inte testa imorse eftersom jag fick negativt i tisdags. Så jag avvaktar idag med. Får se om det kommer någon mens under dagen. Annars kanske jag testar imorgon.
I vanliga fall hade jag aldrig kunnat hålla mig, men den här gången är jag så säker på att det inte har lyckats. Så då försvinner lusten att testa och få negativt igen.
BIM +1 idag
Vågade inte testa imorse eftersom jag fick negativt i tisdags. Så jag avvaktar idag med. Får se om det kommer någon mens under dagen. Annars kanske jag testar imorgon.
I vanliga fall hade jag aldrig kunnat hålla mig, men den här gången är jag så säker på att det inte har lyckats. Så då försvinner lusten att testa och få negativt igen.