BIM mars 2020
Känns som om mensen är påväg. BIM imorgon. :/
Ställer in mig på det värsta, men kommer bli så besviken ändå när den dyker upp.
*suck*
Känns som om mensen är påväg. BIM imorgon. :/
Ställer in mig på det värsta, men kommer bli så besviken ändå när den dyker upp.
*suck*
Vad tråkigt, deppa ett tag och sedan blir det nya tag nästa omgång.
Har du tagit något test?
Bim - 2 är jag. Fick ett svagt plus igår på clearblue tidigt och fick negativt idag på det digitala :/
BIM idag, inga menssymtom dock. Lite molvärk men det kommer och går. Innan mens får jag alltid sådan värk ovh ömhet i brösten, blir alltid väldigt dålig i magen natten innan plus jag blir väldigt torr i underlivet.
Nu har jag mer lotionaktiga flytningar, ont i huvet, trött.
Hur har ni känt ni som fått barn förut, innan plusset på stickan dök upp alltså?
Men det känns väl lite positivt? Ska du testa igen eller vänta?
Ingen mens ännu här.
Igår fick jag rysligt mycket av dom där filmjölksaktiga flytningarna! Har aldrig haft sådär mycket av den sorten!
Ibland bränner det till i brösten och molvärken finns kvar. Inatt var det som om kroppen var stensäker på graviditet!
Håller hoppet uppe lite grann.
Vad spännande! Jag brukar vara torr när det är dags för mens. Vilken dag efter ÄL är du på? :)
Jag är på ÄL+9 men väntar med test till lördag. Har inga tydliga symtom.
Ska tillägga att koffein smakar inte lika gott längre. Brukar få avsmak när jsg varit gravid, spännande!
Det låter som ett bra tecken! :) När ska du testa?
Jag har faktiskt lite symtom/PMS idag ändå. Brukar inte ha PMS, men förra cykeln hade jag ont i brösten i två dar innan mensen kom, så är rätt troligt att det bara är PMS nu också, kroppen förändras väl. Har nämligen ont i ett (!) bröst idag, vänstra. Fått ta av mig BH'n, haha! Jobbar hemifrån som tur är. ;) Känner även av lätt molvärk. Hade lutealfas på 15 dar senast, så räknar med det nu också. Inte BIM förrän om en vecka.
Varför testar jag ens?!
Negativt idag igen... ÄL+9 eller 10 idag.
Fan vad less jag blir!!! :(