BIM mars 2020
Testa med morgonurin, det ska jag göra imorrn. :)
Testa med morgonurin, det ska jag göra imorrn. :)
Suck, vad trist! Men om jag var du skulle jag testa imorgon bitti, brukar det inte stå så på testerna?
Fy vad jobbigt det e när man får den där mensen är påväg känslan. Månad efter månad samma sak. När äl kommer och man tkr att man prickar in rätt bra och blir hoppfull, börjar "känna" symptom och sen ba kmr mensen å man hamnar på noll igen :(
ÄL+10-11 idag
Ingen mens, ingen molvärk, inga ömma bröst, inga flytningar. Känner INGET för varken någon mens eller graviditet!
Rätt säker på det inte gick denna gång heller
CD 33, 11 dagar efter ÄL & ingen mens, tog nytt grav.test imorse = negativt!
Tisdag är det ÄL+14, känns kört.
Fattar inte vart mensen är, den har aldrig varit sen mer än 1 dag (sen 4 dar nu).
Är din mens 4 dagar sen menar du? I sådana fall är din lutealfas för kort. Om du hade ägglossning för 11 dagar sen. Man ska helst inte ha mindre än 10 dagar för då blir det svårare att lyckas med en graviditet.
Jag har samma! Min mens är 3 dagar sen idag, men har negativa test, den brukar aldrig vara sen, jag 1 dag sen har hänt.
Haft som mensvärk så har hela tiden trött att den ska komma men nej...
Känner bara att antingen får mensen ta och komma nu eller så får jag plussa för såhär är det ju ingen mening
Jaa eller hur! 2a försöket men första försöket med ägglossningstest, så fattar att det förmodligen inte kommer gå direkt men då vill ja ha mensen istället så man kan planera nästa försök haha
Vilket försök är du på?
Stackars, jag vet hur det känns :/ Fick också neg när jag testade idag och det visste jag ju skulle bli men känns ändå jobbigt. Hur kommer det sig att du har så lång follikelfas? Hur lång är din menscykel totalt?
Följt många BIM-trådar utan att skrivit något. Men nu vill jag ge vår historia och bringa hopp till er andra. Har en son som fyller 3 år i sommar. Vi har försökt skaffa syskon i över 1 år nu. Men jag fick från ingenstans problem med blödningar prick 7-8 dagar efter ägglossning varje månad, och ibland latualfas på bara 8 dagar. Min cykel låg oftast på upp till 32 dagar och fick aldrig ägglossnings innan CD20, vilket är väldigt sent. Jag tänkte varje gång spottingens kom att ?nu söker jag hjälp?, men så kom mensen och de blev ?vi ger de ett försök till?. Men så till denna månaden var första gången jag testade rosenrot och Apiforce bidrottningens, vitamin B, D och folsyra he jag tagit ett helt år.
De började att jag fick ägglossningsstegring mycket tidigare än jag fått tidigare, redan dag 17. Fick även starkt starkt positivt på ägglosningstest i 2 dagar. 7 dagar efter ägglossning kom mycket riktigt spottingsen igen.. men efter bara 2 dagar försvann de och jag plussade på BIM. Ofattbart men så tacksam. Vet många som har dessa problemen så vill bara bringa er lite hopp.
Helt fantastiskt! Jag är gravid! :'D Känns så overkligt.
Nu undrar man ju om Bisolvonet hjälpte!? Första gången jag testade metoden och gravid blev jag ju.
Det som jag gjorde annorlunda denna månad var att skippa kaffet helt och hållet och så började både jag och maken med Zinktillskott (tar folsyra sen tidigare). Inge snus och inge alkohol. Nåt har ju hjälpt för jag har alltid haft svårt att bli gravid.
Eller...? Köpte test idag och gjorde ett nyss (dvs på eftermiddagen). Visade ett svagt men ändå tydligt plus! Känns som att gårdagens blödning var för liten (och brun) för att vara ett missfall. Vet egentligen inte om jag vågar tro på det men nog tändes ett hopp ändå! Ska kolla imorgon bitti igen. :)