• ÅsaBird

    Clearly of Sweden - Varning för lurendrejeri!

    Som kund, kan alltid ångra ett köp, det är allbekant att en del företagare har bristande kunskaper om sin bransch, ofta anställer man folk med relevant kunnighet. Skulle tycka detta generellt  inget hinder, därmed är helt obegripligt
    då dessa förföljer och utpressar olika personer/kunder. 
    Ibland går man så långt att man spårar en med hjälp av mobilen, har du bytt nummer då kan det dröja max två dagar, tills allt börjar på nytt, ofta utan uppringnings möjliget. Det kan pågå i flera år,  efter varit oense eller fått nobben, i hämnd använder företagare ditt nummer som eget, eller helt enkelt anlitar nån
    med tel/försäljning. Gör man sökning på angivet nummer, så är det alltid flera 
    som blev arga, vilket betyder att de ?jobbar? i större utsträckning med flera på uppdrag. 
    Flesta tror att det bara oviktiga samtal från nån försäljare och anar inte
    vem ligger bakom, fy, vilka grisar?
     
  • ÅsaBird
    Som kund, kan alltid ångra ditt köp, det är allbekant att en del företagare har bristande kunskaper om sin bransch, ofta anställer man folk med relevant kunnighet. Skulle tycka detta generellt  inget hinder, därmed är helt obegripligt
    då dessa förföljer och utpressar olika personer/kunder. 
    Ibland går man så långt att man spårar en med hjälp av mobilen, har du bytt nummer då kan det dröja max två dagar, tills allt börjar på nytt, ofta utan uppringnings möjliget.
    Det kan pågå i flera år, i hämnd efter varit oense eller fått nobben använder företagare ditt nummer som eget, eller helt enkelt anlitar nån med tel/försäljning. Gör man sökning på angivet nummer, så är det alltid flera 
    som blev arga, vilket betyder att de ?jobbar? i större utsträckning med
    flera på uppdrag. 
    Flesta tror att det bara oviktiga samtal från nån försäljare  utan att ana vem
    ligger bakom fy, vilka grisar?
     
Svar på tråden Clearly of Sweden - Varning för lurendrejeri!