Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
Jag tror män oftare än kvinnor försöker satsa på den ålder då folk är som snyggast för att dom är mer utseendefixerade vad gäller andra könet och kan förbise bristen på erfarenhet, medan kvinnor föredrar någon man kan kommunicera med på samma nivå eftersom man även vill ha stimulans intellektuellt.
Jag har två män som båda är 40+ i min bekantskapskrets som jag känner rätt väl och dom har varit singlar största delen av sina liv. Den ena är överviktig och rakar skallen pga att han är tunnhårig och den andra är rätt vältränad, men kort, rätt gnällig som person och tunnhårigheten börjar smyga sig på. Dom är båda skeptiska till kvinnor i sin egen ålder och vill gärna ha en kvinna som inte är "andrahandssortering" dvs nån, enligt dom, som inte har barn sen tidigare. En kvinna som inte sätter dom på första plats före intressen, husdjur samt ev. barn sen tidigare är inte heller bra.
För en som står bredvid så är det självklart att dessa män kommer förbli ensamma livet ut om dom inte är beredda att ta nån som endast går på plånboken. En av dom kan tänka sig nåt sånt MEN samtidigt verkar det svida att vara medveten om att kvinnan faktiskt endast är ihop med en av den anledningen för i övrigt duger man inte....