Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
Varför vill vissa 40-50 åriga kvinnor ha sex med 20 år yngre killar? Kanske samma svar?
Varför vill vissa 40-50 åriga kvinnor ha sex med 20 år yngre killar? Kanske samma svar?
Kan bara svara för mig själv.
Jag söker yngre eftersom jag vill ha familj, med barn och sådant.
Sedan är jag inte alls tänd på kvinnor i min ålder alls. Lever hellre själv än tar någon i min ålder. Sedan är det inte så att jag festat upp mina tidigare år utan jag har utbildat mig och jobbat och skapat mig ett liv. Så nu är det dax för familj :)
Sedan hur det blir kan ju bli via surrogatmamma också. Men jag väntar tills jag är 45 innan jag sätter igång en sådan process med 2 surrogatmammabarn. Tror jag hittar en tjej som passar mig innan.
Jag har reagerat på samma och tänker att det nog är en porrskada. Män tänder i tanken på ytliga attribut som unga kroppar och fasta bröst mm.
Det är viktigare än själva känslan av samhörighet och lekfullhet. En mogen kvinna är ofta säkrare i sin kropp och i sin sexualitet, men tyvärr är det inte prioriterat då det yttre är avtändande.
Det går inte att jämföra på det sättet.
En 25-årig kvinna tycker inte att 45-åriga män ser lika gamla ut som 45-åriga män tycker om 65-åriga kvinnor.
Kvinnor dras oftast till äldre män.
Män dras oftast till yngre kvinnor.
I din fantasi kanske. Som 20-25-åring kunde jag och mina tjejkompisar inte alls förstå varför män i våra pappors ålder raggade på oss. Vi blev äcklade men tyckte samtidigt på nåt sätt synd om gubbarna..
Jag har fått matchning med en tjej på 19. Söt och sexig. Jag skulle inte säga nej, och jag är äldre än han du träffar.
Män attraheras oftast mer av en 20 år yngre kvinna, än en 20 år äldre kvinna.
Till vad?
Ja, innan porren så tände män inte på kvinnliga former.
Då var det bl.a. fåren som låg illa till.
Matchningen är kvar. Jag tänker inte kontakta henne. Så jag vet inte vad hon skulle säga nej till.
Det finns fler kvinnor i den här världen, än du och dina vänner.
Vi män över 40 tycker inte heller det är motbjudande när kvinnor runt 20 tänder på män i vår ålder.