Inlägg från: Anonym (gäst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gäst)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Hört att många män tänder på så unga tjejer som 16 år och kanske yngre till och med. (Ca. 50% av alla män typ) De är hebefiler eller vad de heter

• Anonym (gäst)

Hört att många män tänder på så unga tjejer som 16 år och kanske yngre till och med. (Ca. 50% av alla män typ) De är hebefiler eller vad de heter

• Anonym (gäst)

• Anonym (gäst)

FL just proved that män är hebeifiler . Härligt, då kommer man inte tycka lika synd om dem sen ..

• Anonym (gäst)

Vidriga jävla hebefiler borde bli steriliserade

• Anonym (gäst)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-12 11:41:04 följande:

Den här tråden stinker så mycket nu. 

(var är min näsklämma?)

Det är så kvinnor känner inför hebefiler också. Ni är så jävla äckliga att jag hoppas kuken trillar av er
  • Anonym (gäst)
    Bjoer skrev 2020-03-12 11:42:39 följande:

Du kan inte rå för din sexualitet. Däremot kan du rå för ditt agerande.

Alla med hebefil gener borde bli aborterade bort från jordens yta
  • Anonym (gäst)

Män är vampyrer. De suger ut livskraften ur sina offer med sex där de bara tar men inte ger och det är därför de ofta ser yngre ut än deras jämnåriga kvinnliga partners. För att de är vampyrer som hatar unga kvinnor och vill suga åt sig deras livskraft , så de kan använda sig av den kraften i sina karriärer och privatliv

• Anonym (gäst)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:23:06 följande:

Du verkar inte ha en aning om hur naturen och gener fungerar. Läs på innan du yttra dig om gener.

Vad ska jag läsa på? Mäns påhittade vetenskaper eller? Haha nej tack. Har ganska bra koll på er ändå... lögnhalsar och hebefiler är vad majoriteten av er är . Enda sedan tidernas begynnelse har ni män varit en stor pain in the ass på hela mänskligheten . Stackars alla små flickor som de äldre kvinnorna lämnar helt åt sina öden , i den här världen.. Hur kunde de .. Hur kunde de göra så mot småtjejerna är för mig oförståeligt
  • Anonym (gäst)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:23:06 följande:

Du verkar inte ha en aning om hur naturen och gener fungerar. Läs på innan du yttra dig om gener.

Vad ska jag läsa på? Mäns påhittade vetenskaper eller? Haha nej tack. Har ganska bra koll på er ändå... lögnhalsar och hebefiler är vad majoriteten av er är . Enda sedan tidernas begynnelse har ni män varit en stor pain in the ass på hela mänskligheten . Stackars alla små flickor som de äldre kvinnorna lämnat helt åt sina öden , i den här världen.. Hur kunde de .. Hur kunde de göra så mot småtjejerna är för mig oförståeligt
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?