Inlägg från: Anonym (Hmmmmm...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmmmm...)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Anonym (U) skrev 2020-03-10 13:36:01 följande:

Varför vill vissa 40-50 åriga kvinnor ha sex med 20 år yngre killar? Kanske samma svar?

Inte lika många kvinnor är intresserade av så mycket yngre män. Vi föredrar hyfsat jämnåriga.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (.) skrev 2020-03-10 14:01:36 följande:

Kan bara svara för mig själv.

Jag söker yngre eftersom jag vill ha familj, med barn och sådant.

Sedan är jag inte alls tänd på kvinnor i min ålder alls. Lever hellre själv än tar någon i min ålder. Sedan är det inte så att jag festat upp mina tidigare år utan jag har utbildat mig och jobbat och skapat mig ett liv. Så nu är det dax för familj :)

Sedan hur det blir kan ju bli via surrogatmamma också. Men jag väntar tills jag är 45 innan jag sätter igång en sådan process med 2 surrogatmammabarn. Tror jag hittar en tjej som passar mig innan.

Varför har du inte redan familj?
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Feminin) skrev 2020-03-10 14:57:00 följande:

Jag har reagerat på samma och tänker att det nog är en porrskada. Män tänder i tanken på ytliga attribut som unga kroppar och fasta bröst mm.

Det är viktigare än själva känslan av samhörighet och lekfullhet. En mogen kvinna är ofta säkrare i sin kropp och i sin sexualitet, men tyvärr är det inte prioriterat då det yttre är avtändande.

Eftersom det är fler äldre män som önskar 20 år yngre kvinnor än yngre kvinnor som önskar 20 år äldre män så lär många äldre män förbli ensamma såvida de inte slutar vara så kräsna. Det gick lättare förr när kvinnor var beroende av män för sin försörjning.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 16:17:42 följande:

Det går inte att jämföra på det sättet.

En 25-årig kvinna tycker inte att 45-åriga män ser lika gamla ut som 45-åriga män tycker om 65-åriga kvinnor.

Exakt. Män är mer kräsna.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 16:21:48 följande:

Kvinnor dras oftast till äldre män.

Män dras oftast till yngre kvinnor.

Fel. Kvinnor dras ofta till män som är hyfsat jämngamla, dvs max 2-5 är äldre.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (L) skrev 2020-03-11 16:23:25 följande:

I din fantasi kanske. Som 20-25-åring kunde jag och mina tjejkompisar inte alls förstå varför män i våra pappors ålder raggade på oss. Vi blev äcklade men tyckte samtidigt på nåt sätt synd om gubbarna..

De allra flesta kvinnor delar era erfarenheter. Man fick aldrig vara ifred när man var 15-25.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:02:59 följande:

Jag har fått matchning med en tjej på 19. Söt och sexig. Jag skulle inte säga nej, och jag är äldre än han du träffar. 

Hon kommer nog att säga nej.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:34:47 följande:

Män attraheras oftast mer av en 20 år yngre kvinna, än en 20 år äldre kvinna.

Exakt. De är mer kräsna.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:39:22 följande:

Till vad?

Till dig.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:37:20 följande:

Ja, innan porren så tände män inte på kvinnliga former. 

Då var det bl.a. fåren som låg illa till.

Ja då var det faktiskt. På landet. Om män inte hittar nån attraktiv kan de ha sex med vem som helst, eller ett får. När det gäller sex är män väldigt slampiga. När det gäller relationer extremt kräsna. Då vill de helst ha en 20 år yngre fotomodell... Och så undrar folk varför det finns incels.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 17:44:33 följande:

Matchningen är kvar. Jag tänker inte kontakta henne. Så jag vet inte vad hon skulle säga nej till.

Hon skulle säga nej OM du kontaktade henne. Garanterat.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-12 16:01:17 följande:

Det finns fler kvinnor i den här världen, än du och dina vänner.

Vi män över 40 tycker inte heller det är motbjudande när kvinnor runt 20 tänder på män i vår ålder.

Jag och mina vänner, kollegor, ha alla kvinnor jag träffat, har exakt samma erfarenhet. Och vi är lååångt ifrån ensamma!
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?