Inlägg från: Anonym (Jag vet varför :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag vet varför :))

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Jag vet varför. För att det är jobbigt att vara gammal gubbe. Då känns det lindrande för sin egen ålderskris att hon är ung, eller så förvärrar det den som det gjorde för mig.

Jag sökte efter något, min egen ungdom kanske? Eller bara gubbsjuka. Men hon var snygg, snäll, ung och ville av någon anledning ha en gammal snuskgubbe som inte ens är rik. Några år där jag gick som på moln och mådde skitbra i relationen. Sen ville hon ha barn. Barn? För helskotta jag har ju redan barn, nästan vuxna barn. Det kom liksom ikapp det där. Verkligheten. Jag är en gammal gubbe, hon är en ung tjej som vill ha en egen familj.

Allt blev skitjobbigt, jag tänkte att då är det nog bäst att vi går skilda vägar, hon ändrade sig då och sa att det inte var så viktigt med barn, hon ville väldigt gärna ha barn men om inte jag ville så kunde hon avstå det så vi kunde fortsätta vara tillsammans.

Då blev det ännu jobbigare. Vad fan har jag ställt till med nu? Jävla snuskgubbe nu har du verkligen sabbat det. Nu får hon inte barn som hon vill få, för vad? För att få vara med en snuskgubbe? Jag älskade henne verkligen och det gjorde så jävla ont, men jag separerade ändå. Fy fan vad arg hon var på mig där. Men ett par få år senare träffade hon någon i vettig ålder som hon har barn med. Så det löste väl sig ändå.

Nu sitter jag och runkar åt mina minnen av henne istället. Eller grämer mig över hur lycklig jag kunde ha vart om jag fortfarande var tillsammans med henne.

Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?