Inlägg från: Anonym (Äldre man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äldre man)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Anonym (suck) skrev 2020-03-16 17:11:19 följande:
    Det är väl snarare du som kommer med naiva känsloargument a la disneyromans utan någon som helst kunskap... det finns ju ingenting rationellt i det du babblar om, allt är bara ett gäng tomma floskler.

Vad är det jag ska vara avundsjuk på? Att vara okunnig och sakna förmåga att tänka innan man agerar? Taskig impulskontroll?

Vad får dig att tro att människor utan impulskontroll och förmåga att tänka rationellt är de enda som kan ha lyckliga förhållanden?
    Vad  negativ du är? Har du inte fått kärlek på länge det är ju du som håller på och tramsar! Håller med GOT skaffa mer kunskap om livet. Det handlar inte om åldern det ser du väl i texten, Dom träffades av en slump. 

Lär dig läsa, människa ta ovh ge dig nu!
  • Anonym (Äldre man)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-17 12:42:19 följande:
    Jag är inte negativ jag är realistisk, kärlek kan vara destruktiv och den som påstår något annat är väldigt naiv.

Jag tycker att det är snarare du som borde lära dig läsa eftersom om du hade läst ordentlig så hade du fattat att det enda jag egentligen ifrågasätter är att påstå att allt kärlek är bra

Nej jag tänker inte ge mig, gillar du inte det jag skriver så ge fan i och läs.
    Du är nog feminist, och har en stor agg mot män! Det handlar inte och ge sig - ta in ny information. Många kallar det öppensinnad person. 

Jag har inte emot feminister men när man håller på anklagar som du gör det är avundsjuka, aggressioner, människa med tunnelseende.

Du har bara tilltalat såhär skitfula kommentarer till dom som inte håller med dig.
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?