• Anonym (Old)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Anonym (gäst) skrev 2020-03-12 11:39:21 följande:

Vidriga jävla hebefiler borde bli steriliserade

Den här tråden stinker så mycket nu. 
    (var är min näsklämma?)
  • Anonym (Old)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:25:53 följande:
    Nja, det finns trotts lagar och åldersgränser. Det handlar inte bara om vad alla vill utan även om vad som är lämpligt. Eller menar du att det är ok om Arne 60 drar över Lisa 12 bara för att båda vill det?
    Män som önskar tjugo år yngre tjej, är titeln på den här tråden.
    Arne, 60 år, är 48 år äldre.
    Jag tror inte att Arne tänder på småbarn.
    Om kvinnan hade varit 20 år yngre, 40 år, då hade Arne tänt på alla cylindrar.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Old) skrev 2020-03-12 12:40:14 följande:
    Män som önskar tjugo år yngre tjej, är titeln på den här tråden.
    Arne, 60 år, är 48 år äldre.
    Jag tror inte att Arne tänder på småbarn.
    Om kvinnan hade varit 20 år yngre, 40 år, då hade Arne tänt på alla cylindrar.
    Jag tror heller inte att Lisa 12, vill. Spola fram några år, när hon är 18-19, då är det mer sannolikt att hon vill.
  • Anonym (Old)
    Wagner skrev 2020-03-12 12:48:17 följande:

Det är helt lagligt att spänna på kvinnor som är +15 år.

Det är också helt lagligt att bli kåt på barn. Finns säkert många som blir det, men som aldrig förverkligar det i praktiken.

Så finns det då de som faktiskt gör det, alltså omsätter denna sin läggning i praktiken. Då begår de lagbrott och riskeras att dömas för det.

Tycker det är hemskt med dom som blir kåta på träd.
    Träden kan bara stå där, hjälplösa, och ta emot.
    Gråter
  • Anonym (Old)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-12 12:57:47 följande:
    Det tror jag för barn är oskyldiga och lättmanipulerade. Det är just av den anledningen man försöker skydda dem med lagar. Men det motsäger fortfarande ditt påstående att det är baaaara om båda vill som spelar roll.
    Jag tycker det är helt ok om två vuxna människor vill ha sex med varandra.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2020-03-11 17:46:11 följande:
    Hon skulle säga nej OM du kontaktade henne. Garanterat.
    Nyligen la hon upp två nya bilder. Jag förstår att det är mig hon tänkte på. Den där blicken...

Fick förresten matchning imorse med en 22-årig tjej, granne.
    Ska bli kul att se hur hon verkar nästa gång vi hejar på varann.
  • Anonym (Old)
    Anonym (Kvinna 53 år) skrev 2020-03-12 14:54:44 följande:

Hej!

Jag har tills nyligen haft en tvåårig relation med en person som är hälften så gammal som jag. Vi trivdes väldigt bra tillsammans både sexuellt och annat. Jag kan nog helt klart säga att han har blivit en av mina bästa vänner. Nu har han flyttat till en annan stad, så vi har bestämt att bara vara vänner. Vi har fortfarande ofta kontakt via sociala medier och saknar varandra. Vi båda tänker att vi ska hitta någon i mer "passande" ålder och stöttar varandra i sökandet. Men det är inte lätt för någon av oss, eftersom det var varandras personligheter som gjorde att just vi två fastnade för varandra och inte åldern.

De som oftast visar mig tydligt intresse är killar mellan 25-35 (jag är 53). Jag gillar det och det känns bra att så unga män tycker att jag är attraktiv och gillar mitt sällskap. Det är ju vuxna och vet vad de gör. Jag tvingar ingen. Snart nog kommer ingen att se mig på det sättet längre, det vet jag. Därför passar jag på att träffa de här unga männen och njuta av deras sällskap så länge det varar. Varför skulle jag inte göra det? Det är mitt liv och det är kort och jag tänker har roligt och njuta av min kropp och andras kroppar och inte låta bli, bara för någon korkad norm säger att jag inte ska det.

Jag ser heller inget fel i att män gör samma sak. Det är naturligt att attraheras av unga och fertila personer oavsett om man är man eller kvinna. Sluta döma så mycket! Så länge som det finns ömsesidighet och ingen far illa, så har INGEN någon anledning att lägga sig i vad vuxna, samtyckande människor gör i sängkammaren. Alla unga därute, som tror att saker och ting betyder så jävla mycket - till er vill jag säga att det gör det inte. Njut av livet, skit i vad andra tycker, skada ingen och ha det sex ni föredrar med den som vill ha det med dig.

För att citera ur filmen Sagan om Karl-Bertil Jonssons julafton:

"Det var förbanne mig det finaste jag har hört sedan jag konfirmerades. Vill du ha ett fikon?"
  • Anonym (Old)
    smulpaj01 skrev 2020-03-12 15:54:15 följande:
    Vilket enbart är en fantasi för gamla gubbar, om det inte är kändisar eller extremt rika eller snygga män.

Varken jag eller någon av mina vänner uppskattade uppmärksamheten man fick från 20+ äldre män när vi var 16-24. Tvärtom var det enbart äckligt och motbjudande. Jag såg det som att dessa män måste ha nån störning om de på riktigt tror att de skulle ha en chans.

Jag tycker även det är väldigt konstigt när män runt 20 raggar hårt på mig nu när jag är 40+. Fast ser det inte som motbjudande nu då jag är äldre och mer livserfaren.
    Det finns fler kvinnor i den här världen, än du och dina vänner.

Vi män över 40 tycker inte heller det är motbjudande när kvinnor runt 20 tänder på män i vår ålder.
  • Anonym (Old)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-13 13:35:28 följande:
    Om du dejtar en 30-60 åring nej, om du dejtar någon som precis gått ut grundskolan ja då spelar ålder jävligt stor roll.

Hört talas om, kognitiv dissonans? Surt sa räven fabeln? 
    Så länge man är minst 30 är det ok, annars har man precis gått ur grundskolan Förvånad

Är detta Twilight Zone?
  • Anonym (Old)
    Anonym (suck) skrev 2020-03-16 13:03:08 följande:
    Kärlek är en känsla som vilken annan känsla som helst, den är varken bättre eller mer exceptionell än någon annan känsla. 
    Jag tycker att kärlek är den bästa och mysigaste känslan Glad
  • Anonym (Old)
    smulpaj01 skrev 2020-03-18 10:56:48 följande:
    Är det för att de är osäkra och oerfarna så du kan styra sexet precis som Du vill?

När jag var runt 20 hade jag bara en positiv sak att komma med i sängen, jag var väldigt snygg.

Nu är jag är över 40 är jag fortfarande snygg men har ett större självförtroende, mer erfarenhet och är garanterat ett bättre ligg än då.
    Jag hoppar in här, även om du frågade en annan.
    För mig är det verkligen inte så, att jag skulle vilja ligga med en 20-åring för att jag kan styra sexet som jag vill.
    Tvärtom. Jag skulle vara ännu mer lyhörd och försiktig med henne. 
  • Anonym (Old)
    Anonym (oooo) skrev 2020-03-10 13:37:33 följande:
    En del skriver typ 0-100 för att de vill ha alla dörrar öppna, även om det inte är realistiskt, men de är rädda för att missa något. 
    Personligen skrev jag aldrig till någon man som hade så på sin profil för jag ville  verkligen inte bara vara någon han ville dejta för att man råkade vara kvinna, liksom. Lite högre krav är trevligt om de har. 
    Hur vet du om en man dejtar dig bara för att du är kvinna? Att han nöjer sig med vem som helst? Är det åldern som avgör?
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?