Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
Vidriga jävla hebefiler borde bli steriliserade
(var är min näsklämma?)
Vidriga jävla hebefiler borde bli steriliserade
Det är helt lagligt att spänna på kvinnor som är +15 år.
Det är också helt lagligt att bli kåt på barn. Finns säkert många som blir det, men som aldrig förverkligar det i praktiken.
Så finns det då de som faktiskt gör det, alltså omsätter denna sin läggning i praktiken. Då begår de lagbrott och riskeras att dömas för det.
Hej!
Jag har tills nyligen haft en tvåårig relation med en person som är hälften så gammal som jag. Vi trivdes väldigt bra tillsammans både sexuellt och annat. Jag kan nog helt klart säga att han har blivit en av mina bästa vänner. Nu har han flyttat till en annan stad, så vi har bestämt att bara vara vänner. Vi har fortfarande ofta kontakt via sociala medier och saknar varandra. Vi båda tänker att vi ska hitta någon i mer "passande" ålder och stöttar varandra i sökandet. Men det är inte lätt för någon av oss, eftersom det var varandras personligheter som gjorde att just vi två fastnade för varandra och inte åldern.
De som oftast visar mig tydligt intresse är killar mellan 25-35 (jag är 53). Jag gillar det och det känns bra att så unga män tycker att jag är attraktiv och gillar mitt sällskap. Det är ju vuxna och vet vad de gör. Jag tvingar ingen. Snart nog kommer ingen att se mig på det sättet längre, det vet jag. Därför passar jag på att träffa de här unga männen och njuta av deras sällskap så länge det varar. Varför skulle jag inte göra det? Det är mitt liv och det är kort och jag tänker har roligt och njuta av min kropp och andras kroppar och inte låta bli, bara för någon korkad norm säger att jag inte ska det.
Jag ser heller inget fel i att män gör samma sak. Det är naturligt att attraheras av unga och fertila personer oavsett om man är man eller kvinna. Sluta döma så mycket! Så länge som det finns ömsesidighet och ingen far illa, så har INGEN någon anledning att lägga sig i vad vuxna, samtyckande människor gör i sängkammaren. Alla unga därute, som tror att saker och ting betyder så jävla mycket - till er vill jag säga att det gör det inte. Njut av livet, skit i vad andra tycker, skada ingen och ha det sex ni föredrar med den som vill ha det med dig.