Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2025-02-24 12:13:01 följande:

Bah! Tjejer är väldigt high maintance. Väldigt krävande. Varför kan jag inte träffa någon som är mer "normal"? Jag får bli bög istället, haha.Tungan ute

Jag återkom till meddelandet pga "high maintenance", var det nåt specifikt du tänkte på eller mer eller mindre det mesta?
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-24 13:59:09 följande:
    De verkar enklare på något sätt.
    Det vet jag inte...det finns kvinnor som är helt magiska jag är helt övertygad...och det finns kvinnor som inte är fullt så bra.
    Jag tror de flesta är bra och fina människor men jag vet inte...jag tror folk med andra läggningar har snarlika bekymmer eller just avsaknaden av bekymmer.

Tror det är viktigt att lära sig känna kvinnan och känna efter.

Har du några preferenser, nåt du uppskattar hos en kvinna alternativt inte uppskattar?
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-24 14:27:03 följande:

Nu kom det upp en pop-up där det stod om jag ville delta i en undersökning om barnmat. Ser jag ut att äta barnmat? Tungan ute

DJ Torsten i samarbete med Semper!
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-24 14:26:08 följande:
    Så kan det vara, men jag verkar bara träffa nötter. Jo, jag har väl några preferenser i alla fall.
    Lätt hänt det med nötterna...inte dina nötter då! 😅
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-24 15:03:32 följande:
    Haha, ja, eller något. Tungan ute
    burleskburkläsk skrev 2025-02-24 14:38:12 följande:
    Lätt hänt det med nötterna...inte dina nötter då! 😅
    Skrattande. Känns som att det bara finns nötter, eller så har jag bara otur?
    Du har tyvärr haft fet otur...man måste våga drömma, fantisera och hoppas! 😃
  • burleskburkläsk

Fultextad, jag hoppas att det är bra.

Jag tänkte på det där med ambient som vi skrev om sist.

Jag har lyssnat en hel del på det men det har mest varit samlinsskivor med koppling till psychedelisk trance, oftast på albumen från förr så brukade sista spåret vara ambient...det var mer vanligt än att där inte var nåt ambient spår alls.

Sen har jag lyssnat mycket på Krautrock och en del på Kosmische, även en del ambienta 70tals skivor.

Förr provade jag avslappningsmusik och allt såbt var skräp, regn och vågor var väl mysigt...har även provat att lyssna på inspelad båtmotor, lät jävligt illa vill jag lova men finns väl nån där ute som sover gott till det.
    Liquid Mind, vars skivor från 90 talet, bland annat en med en bebis på omslaget och en med ett nautilus skal eller vad det nu heter de var mina favoriter, mjuka sköna skivor, hajli rekåmmend 😁

• burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-02-25 01:20:55 följande:
    Ibland kan jag nog tänka ett steg för långt, men egentligen tänkte jag nog ett steg för kort här. Risken finns att han joinar oss, men risken finns också att han är så gammal nu att han har gått bort. Jag gick ju på gymnasiet och det var 20 år sedan 😮

Ja, det är vidrigt att höra sig själv i telefon! Men i podden gick det ganska bra faktiskt. Vi var fyra stycken som hade olika sysslor. Några skrev manus och skådespelade, andra skötte klipp och ljud och en var rösten i podden. Vi samarbetade hemifrån och en av oss hade en musikstudio!

Exakt! En riktig barndomsplåga 😆
    Möjligt, du får skriva hans förnamn privat om du har lust.
    Tycker det är samma visa när man inte sett en kändis på 10 år och sen serxden så antingen är den oförändrad eller så undrar man vad som tusan har hänt! 🙈

Fan vad kul, aldrig insett att det kunde vara så simpelt och på avstånd, spännande!

Jaa verkligen "barnkalasdjävulsdyrkeri" 🤣
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-02-25 09:31:43 följande:
    Så kan det säkert vara! Rösten lät mycket mindre smurfig när jag spelade in med mikrofon 🎤 
    Smurfydike! 🥳
Svar på tråden Här är vi alla vänner.