Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2025-02-24 10:50:26 följande:

Nu lyssnar jag på mina egna låtar för att muntra upp mig lite. Det brukar funka.

Skönt sätt att muntra upp sig själv på! 🤩
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-23 21:57:22 följande:
    Gillar din omtänksamhet, så himla gulligt!
    Annars kanske han joinar oss här en dag! 🤪

Ja nog är det så...låter ibtressant iaf.

Usch rundgång ja, så man hör sig själv, släpandes efter det redan sagts, vidrigt!

Wow galet, måste varit pirrigt och udda, var det i nån studio? 😀

Hehe ja det var kul, länge sedan jag hörde den, när jag var liten så hade många den 😆
    Ibland kan jag nog tänka ett steg för långt, men egentligen tänkte jag nog ett steg för kort här. Risken finns att han joinar oss, men risken finns också att han är så gammal nu att han har gått bort. Jag gick ju på gymnasiet och det var 20 år sedan 😮

Ja, det är vidrigt att höra sig själv i telefon! Men i podden gick det ganska bra faktiskt. Vi var fyra stycken som hade olika sysslor. Några skrev manus och skådespelade, andra skötte klipp och ljud och en var rösten i podden. Vi samarbetade hemifrån och en av oss hade en musikstudio!

Exakt! En riktig barndomsplåga 😆
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2025-02-25 03:28:25 följande:
    Det är för att telefoner har urusla micar.
    Så kan det säkert vara! Rösten lät mycket mindre smurfig när jag spelade in med mikrofon 🎤 
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-25 05:28:06 följande:
    Möjligt, du får skriva hans förnamn privat om du har lust.
    Tycker det är samma visa när man inte sett en kändis på 10 år och sen serxden så antingen är den oförändrad eller så undrar man vad som tusan har hänt! 🙈

Fan vad kul, aldrig insett att det kunde vara så simpelt och på avstånd, spännande!

Jaa verkligen "barnkalasdjävulsdyrkeri" 🤣
    Det ska jag göra! Ja, ibland märker man inte att tiden går förrän vissa saker får en att vakna till. Det kan vara barn som har vuxit om en, djur som blivit gamla alldeles för fort eller kändisar som har åldrats på ett sätt som är mer eller mindre rimligt.

Oavsett om läraren finns idag så lever minnet av honom kvar och det var hans förtjänst att jag fick se Skåne. Jag vet fortfarande inte om jag befunnit mig närmare Eslöv än Halmstad, men på vår fritid åkte vi och tittade på äppelodlingar och alla häxors mötesplats Brösarps backar 🧙 Har du varit där?

Att spela in podd var väldigt enkelt när man slapp klippa, fixa med ljudet och göra musiken 😊
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-25 19:07:44 följande:

Hållååå?

Empty space 👨?🚀

Japp! Här var det tomt 😶

Jag lagar mat just nu. Det står något äckelpäckel och puttrar på spisen. Vi får hoppas att det blir gott när det har kokat färdigt 😝
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-25 19:46:21 följande:
    Jag läste att det stod nåt äckel och pruttar på spisen! 🤣

Btw välkommen bästa Josefine! 🥳

Det blir säkert gott...varmt blir det lpter det som! 😋
    Det hade varit lite värre det 🤣

Man tackar man tackar! 🙏

Jag experimenterar med nya recept just nu och det blev sådär, men varmt blev det i alla fall 🤔
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-25 20:07:35 följande:

Smaskig spis Eurydike! 😄

Tack så mycket Burleskburkläsk! 😛
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-27 16:12:25 följande:
    Gött det. Nja, jag sov väl så där. Jäkla förkylning alltså som inte vill ge med sig.

Haha, ja, jag har gått och blivit skolsyster på äldre dar. Jag har till och med en sån utstyrsel. Eller ja, jag har bara hatten. Make of it what you want, haha. 
    Krya på dig! 🤒☺️
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-28 00:04:18 följande:

Hejdå FL, vi ses i mon!

Sussa sött nu! 🌙✨🌈
  • Eurydike
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2025-02-28 15:40:15 följande:

"I've got a flying machine!"

Det var verkligen fart på dig idag! Har du börjat dricka kaffe? I så fall vill jag tala om för dig att en kapsyl kaffe och ett pärlsockerkorn räcker för någon i din storlek 😝

*Tittar på min bild på Torsten i mobilen. Han har en intensiv blick.* 🐭
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-28 01:42:04 följande:
    Vaknade till och ville slå en snabb bläng här!

Åh tack, sussa sött du med! 🤗
    Så kan det bli ibland!

Tack så mycket! Det gjorde jag faktiskt 🤗
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-28 22:48:41 följande:
    Hahaha! 🤣🤣🤣🤣
    Jag har faktiskt en bild på honom, men tror inte jag får visa den för Freddie ☺️🐀
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-28 22:48:41 följande:
    Hahaha! 🤣🤣🤣🤣
    Jag har faktiskt en bild på honom, men tror inte jag får visa den för Freddie ☺️🐀
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-03-01 05:02:25 följande:
    Är det på "Lill Freddie" eller the actual one? 🙃

Eller typ det enda cirkulerande fotot på DJ Torsten? 🥳
    Torsten är ju maskot och DJ här i tråden, men har faktiskt en fysisk uppenbarelse också. Jag blev så nyfiken att jag fick träffa honom och då passade jag på att ta ett kort. Vi kan säga så här, att Torsten är så pass fristående från Freddie att han kan följa med i en väska 😊🧳
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2025-03-01 05:49:26 följande:

Nu är jag lite ledsen. Min favvo.sida för att lista och hålla rätt på tv-serier blir bara sämre och sämre. Dags att byta. Tyvärr, då jag har varit medlem på sidan i över 10 år.

Så trist! Saker borde ju bli bättre, inte sämre 😞 Hoppas du hittar en ny sida som är bra!
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-03-01 11:10:20 följande:
    Hmmm, går han på batterier? 🤔
    Freddie får berätta mer när han kommer tillbaka, för jag vet inte hur mycket han vill att jag berättar 😅 Sorry om jag gjorde dig nyfiken och vi får hoppas att det klarnar så småningom! Önskar dig en fin dag 🌞
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-03-01 15:43:42 följande:

Eurydike, jag hoppas inte DJ Torsten svimmade när du skrev så 😆

Tycker här är jävligt tyst här inne! 🤣

Det är ingen fara! Torsten och Freddie mår bra, men är tillbaka tidigast imorgon 😆

Ja, vad är en tråd utan en DJ! 🤣
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-03-01 15:43:42 följande:

Eurydike, jag hoppas inte DJ Torsten svimmade när du skrev så 😆

Tycker här är jävligt tyst här inne! 🤣

Det är ingen fara! Torsten och Freddie mår bra, men är tillbaka tidigast imorgon 😆

Ja, vad är en tråd utan en DJ! 🤣
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-03-03 17:18:12 följande:

BTW: Nu är min berättelse:" Det här är jag", klar. Ska bara skriva in den på datorn. Den blev 129 A5 sidor.

Här kommer första meningen ur den: 

"När man har kokat ner alla diagnoser och så så får man mig. Vem är då jag, kanske ni undrar? Jo, det ska jag försöka förklara i den här berättelsen."

Sen blir den ärlig och utlämnande. 

Kul att du är klar med berättelsen! Bra skrivet och grattis till det 👏🥳
Svar på tråden Här är vi alla vänner.