flygrl skrev 2020-07-22 19:46:20 följande:
För mig som känner stor gemenskap med min familj låter det smärtsamt sorgligt att inte ha kontakt med sina syskon och jag kan bara beklaga att det av nån anledning blivit så för er. Vill inte tränga mig på men klart man undrar lite va som hänt...

Ja, det va nog så han sjöng Per Gessle. Som jag faktiskt såg live härom sommaren när Gyllene tider hade avskedsturné.
Litenmenhård skrev 2020-07-22 10:43:33 följande:
Jag har kommit på en sak. Jag har en förkärlek till USB-minnen. Har sju stycken.
Hur kommer det sig? Va är det du gillar så mycket med dom?

Härligt att skina ikapp med solen sådär.

Litenmenhård skrev 2020-07-22 16:32:42 följande:
Jag har fått en följare, men vet inte i vilken tråd jag har träffat människan. Känner inte igen nicket. Jag borde kanske fråga den personen, men ähh.
Brukar va så för mig med. Folk som vill följa mig men som jag aldrig sett i forumet eller känner igen nicket. Brukar oftast godkänna men ser aldrig till dom efter det. Lite märkligt imho.

Litenmenhård skrev 2020-07-22 18:17:20 följande:
Här kommer kvällens freestyle. På svenska den här gången.
"Jag är en enkel man med många strängar på min lyra.
Jag kunde inte gå förrän jag hade fyllt fyra.
Morsan tyckte skorna var för dyra.
Hon behövde pengarna till mat och hyra, men hon var snäll min morsa. Det måste jag bedyra.
Brorsan och jag, vi var som katt och råtta.
Vi bråkade ofta och ofta kom jag till korta, men nu har jag växt till mig och blivit en bra man.
Brorsan försvann. Han bor någonstans i det här avlånga landet. Han klippte banden, men jag klarar mig.
Jag gör min egen grej.
Det var lite om mig. Nu säger jag tack och hej!"
Peace!
Mycket allvar och svärta i den...jag antar du berättade en hel del om dig själv där.
Peace mannen!

Jag kan berätta vad som hände en annan gång om du orkar höra?
Jag vet inte varför jag gillar de så mycket. De är praktiska och man kan ha ganska mycket på de.
Det är lustigt. 03:47 i morse fick jag förfrågan om att den personen vill följa mig. Jag accepterade, men har inte hört något från den personen än.
Jo, jag kanske berättade lite för mycket om mig själv där?