Inlägg från: burleskburkläsk |Visa alla inlägg
  • burleskburkläsk

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2025-02-28 14:38:30 följande:
    Han är lite extra dampig idag, haha. Han kanske har fått i sig något olämpligt, eller så är han bara rastlös.
    Tror en kombination av de två.

Han borde inte käka så många Elvis-mackor! 🤔
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-02-28 21:52:10 följande:
    Det var verkligen fart på dig idag! Har du börjat dricka kaffe? I så fall vill jag tala om för dig att en kapsyl kaffe och ett pärlsockerkorn räcker för någon i din storlek 😝

*Tittar på min bild på Torsten i mobilen. Han har en intensiv blick.* 🐭
    Hahaha! 🤣🤣🤣🤣
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-01 00:49:07 följande:
    Jag har faktiskt en bild på honom, men tror inte jag får visa den för Freddie ☺️🐀
    Är det på "Lill Freddie" eller the actual one? 🙃

Eller typ det enda cirkulerande fotot på DJ Torsten? 🥳
  • burleskburkläsk
    Aniiee skrev 2025-03-01 05:49:26 följande:

Nu är jag lite ledsen. Min favvo.sida för att lista och hålla rätt på tv-serier blir bara sämre och sämre. Dags att byta. Tyvärr, då jag har varit medlem på sidan i över 10 år.

Usch så tråkigt.
  • burleskburkläsk
    Aniiee skrev 2025-03-01 06:41:13 följande:
    Mycket irriterande om inte annat. Jag övervägde till och med att gå vip för något år sedan, så mycket gillade jag den. Nu är vip för dyrt. "Nä, det är inte pga pengaproblem...." Nähä, då är du bara en girig jävel.

Jag har hittat en annan sida som till och med ger en vip gratis om man loggar in varje dag månaden innan. Det gör jag lätt.
    Gör du rätt i, mer lönande, speciellt nu när sidan du brukade använda blivit sämre.
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-01 10:53:17 följande:
    Torsten är ju maskot och DJ här i tråden, men har faktiskt en fysisk uppenbarelse också. Jag blev så nyfiken att jag fick träffa honom och då passade jag på att ta ett kort. Vi kan säga så här, att Torsten är så pass fristående från Freddie att han kan följa med i en väska 😊🧳
    Hmmm, går han på batterier? 🤔
Svar på tråden Här är vi alla vänner.