Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
På tal om drömmar. Inatt drömde jag att jag var i Alingsås. Varför man nu ska dit och göra. Jag drömde att jag sprang runt. Bara sprang runt, sen när jag vaknade var jag utpumpad. Jag antar att om jag inte tränar irl så får jag väl göra det i sömnen.
På tal om drömmar. Inatt drömde jag att jag var i Alingsås. Varför man nu ska dit och göra. Jag drömde att jag sprang runt. Bara sprang runt, sen när jag vaknade var jag utpumpad. Jag antar att om jag inte tränar irl så får jag väl göra det i sömnen.
Jodå. Mellan mitt förra inlägg och nu har jag hunnit gå ut med hundarna igen, slänga in ett revbensspjäll och sätta några rader på hästarna. Jag har konstaterat att jag knakar överallt och nu är jag skitsugen på tårta, som jag fortfarande inte har fått någon till min födelsedag för veckor sen. Yay.
Hur är det själver?
Ja. Jag vet inte hur jag hamnade där. Även om det bara var en dröm så tycker jag det är konstigt. Har en liten koppling dit ändå. Min farmor bodde där.
Haha! Tror du Stellan kommer ihåg det?