Här är vi alla vänner.

Nu försvinner jag på lite semester, men är tillbaka innan löven vissnar och faller från träden 🍁 Antagligen är jag väl tillbaka redan imorgon, men om det inte blir så så önskar jag er i tråden en fortsatt trevlig sommar med en massa återhämtning och äventyr i precis rätt kombination 🌸🦋🌞🤩✨
Då platsar jag också där, lite längre än Trevlig och smal eller kanske rentav mycket smal. Nu så här om sommaren är vattnet inte så kallt, om hösten är det betydligt svalare. Ta det försiktigt. Själv ska jag inte alls bada ensam, helst inte simma ut på djupt vatten heller. En del åkommor gör att man ska undvika sådant som kan klassas som risksituationer.
🐾Tassar in i tråden och önskar er en fortsatt fin sommar, nu är det dags att tassa vidare 🐾🐈
Nå hej. Yksi, kaksi, kolme. Jag får aldrig doppa dolme, men när jag är på finska klubben är jag coola hippa snubben, men ute i bland svennar är det ingen som jag känner. Nå skiter jag väl i det. Jag vill inte ha några svenska vänner.
Jag har kommit på att jag kan vara en tredjedels finsk. Vilket gör mig en tredjedels svensk, en tredjedels dansk och en tredjedels finsk. Min farmor ifrån Korbilombolo, heller hur det stavas och det ligger ju på den svenska sidan. Men min farmor pratade finska-ish.