• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

*Kikar in en snabbis*. Jag mår lite bättre än igår, men det är inte helt bra än.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-16 08:49:40 följande:

*Kikar in en snabbis*. Jag mår lite bättre än igår, men det är inte helt bra än.

Gott att höra att det går åt rätt håll! 🥳

Är tempen fortfarande låg?

Bra att du äter, dricker och vilar.

Om tempen fortfarande var låg skulle jag troligen tatt en varmdusch till...men det går åt rätt håll.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-02-16 09:10:28 följande:
    Gott att höra att det går åt rätt håll! 🥳

Är tempen fortfarande låg?

Bra att du äter, dricker och vilar.

Om tempen fortfarande var låg skulle jag troligen tatt en varmdusch till...men det går åt rätt håll.
    Tempen låg på 37.1 så det går åt rätt håll. Sitter just nu med en kopp kaffe och tröstar mig med lite musik.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-02-16 09:20:39 följande:
    Tempen låg på 37.1 så det går åt rätt håll. Sitter just nu med en kopp kaffe och tröstar mig med lite musik.
    Hehe, det kan vara vad som behövs! 😁
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-02-16 09:26:13 följande:
    Hehe, det kan vara vad som behövs! 😁
    Ja, verkligen. Jag har fastnat i mitt data-spel med. Tycker det är roligt och då har man något att göra. Speciellt när man är sjuk.
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-02-15 19:59:32 följande:
    Tack, jodå jag trivs...mysigt ställe! 🤗

Oj, värsta koffeinfesten ju! 🙈
    Hur mår du nu då ?

Hahaha, nej fy Eslöv är ingen höjdare! 🤣

Så bra! Då finns det ju chans att du stannar 🤩

Ja, det var en rejäl koffeinfest! Skulle tro att det motsvarar 7 drinkar (6:or) för mig i hur påverkad jag blir, för jag tål inte koffein alls. Men det var fantastiskt roligt och jag skrattade hela dagen lång 😄 Sjukt nog slapp jag bakfyllan, för jag drack så mycket att den slog till under nästa dygns natt eller något för jag mår fortfarande prima 👌

Jag googlade Eslöv nu! Tror aldrig jag har varit närmare än Halmstad 🤣

• Eurydike
    Freddie K skrev 2025-02-16 08:49:40 följande:

Skönt att det går åt rätt håll! 🤒
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2025-02-15 20:22:23 följande:
    Den där chokladen ser god ut. Vegansk? Glad
    Det var den verkligen! Nej, tyvärr inte, men jag brukar köpa jättegoda veganska praliner ibland 😋
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-02-15 20:33:16 följande:
    Åh så fina! Minns du smakerna på varje? Den blåfärgade ser lite extra intressant ut. Blåbär månne? Och märke, tillverkare?
    Eller hur! 🤩 Det var morotskaka, hallon och passion, brynt smör, piña colada (råkade skriva pannacotta under kafferuset) och den blåa i mitten var faktiskt cappuccino oväntat nog. Blåbär hade säkert varit jättegott det med! Märket är KW Praliner 😋
  • fultextad användarhandbok
    Eurydike skrev 2025-02-14 00:46:51 följande:
    Hallå där i natten! Det låter som en stämningsfull upplevelse och en vacker utsikt. Vad bra att du har fått samtalskontakt nu och att du låter hoppfull! Många frågor är bra och ibland förstår man svaren först långt senare. Vissa insikter kan komma efter flera år, så har det i alla fall varit för mig även om jag hoppas att du ska slippa vänta så länge. Jag tror säkert att du är klok nog att förstå svaren och hoppas att du får med dig nya verktyg! Sköt om dig också och hoppas att våra vägar korsas snart igen under livets vandring!
    Hej! Ja, havsutsikt är alltid fint. Nåja, övningarna jag hittills fått har inte fungerat utan istället gett motsatt effekt. Däremot ska det bli intressant att se vad han har att säga om det. Jag har använt logik vad gäller mycket av det här, fast jag kanske har förstått premisserna fel. Jag är nog dålig på sådant här, men tack ändå! Kanske jag hittar andra lösningar. Nog korsas våra vägar ännu! Vilken kiva choklad du hade där i en bild! Var länge sedan jag smakade det. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.