Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Dj Torsten is playing: Travellin' strawberries-The stöveldance.
Nu har jag sex miljoner. Nu kan jag inte gå i konkurs, eller?
Året är 1960 och jag har 4 tåg och 13 miljoner. Går jag i konkurs nu så slänger jag ut fanskapet!
Året är 1960 och jag har 4 tåg och 13 miljoner. Går jag i konkurs nu så slänger jag ut fanskapet!
I början av året var jag med om hemsk händelse.
Jag blev offer för en fullbordad våldtäkt.
Det blev polisanmälan, gynakuten, läkrare, kontroller,sjukskrivning m.m
Dagen efter piller och en blodig historia med detta.
Jag är tillbaks i arbetet och mår förhållandevis ganska bra. Jag fick utskrivet zopikkon för sömn/lugnande.
Igår testa jag positivt på gravtest. Jag var i chock.
Har haft oskyddat samlag sedan jag träffade min kille för typ ett årsedan. Jag är 36 å han 47. Vi har barn sedan tidigare förhållanden. Jag två hemma boende. Hans är stora. Vi letar dock efter ett gemensamt boende.
Min kille blev också chockad, men mest glad.
Jag tror inte tabken har flugit genom hans huvud att någon annan kan vara far till barnet, även om den chan är liten med dagen efter piller och jag som inte kan bli gravid på naturlig väg sedan innan (pco).
Testade med clearblue digital "graviditet 1-2"
Intr plussat på stickor som jag har hemma.
Jag har inte haft mens sedan I jul 2024.
Finns det något vis att säkerställa att detta barn är vårat.
Hur ska man tänka kring oplanerad graviditet?
Hur länge kan man ha is i magen innan man ändå behöver kontakta sjukvård ovs behålla eller ej.
Jag vet att en abort skulle ta mycket hår på mig (oss)
I början av året var jag med om hemsk händelse.
Jag blev offer för en fullbordad våldtäkt.
Det blev polisanmälan, gynakuten, läkrare, kontroller,sjukskrivning m.m
Dagen efter piller och en blodig historia med detta.
Jag är tillbaks i arbetet och mår förhållandevis ganska bra. Jag fick utskrivet zopikkon för sömn/lugnande.
Igår testa jag positivt på gravtest. Jag var i chock.
Har haft oskyddat samlag sedan jag träffade min kille för typ ett årsedan. Jag är 36 å han 47. Vi har barn sedan tidigare förhållanden. Jag två hemma boende. Hans är stora. Vi letar dock efter ett gemensamt boende.
Min kille blev också chockad, men mest glad.
Jag tror inte tabken har flugit genom hans huvud att någon annan kan vara far till barnet, även om den chan är liten med dagen efter piller och jag som inte kan bli gravid på naturlig väg sedan innan (pco).
Testade med clearblue digital "graviditet 1-2"
Intr plussat på stickor som jag har hemma.
Jag har inte haft mens sedan I jul 2024.
Finns det något vis att säkerställa att detta barn är vårat.
Hur ska man tänka kring oplanerad graviditet?
Hur länge kan man ha is i magen innan man ändå behöver kontakta sjukvård ovs behålla eller ej.
Jag vet att en abort skulle ta mycket hår på mig (oss)
Nu har jag satt på mat. Det gjorde lite ont.