Här är vi alla vänner.
Jag har en konstig fråga: Hur skulle det bli om solen och månen var uppe samtidigt? Alltså, jag vet att det är omöjligt, men rent hypotetiskt. Hur tror ni att det skulle påverka jorden?
Jag har en konstig fråga: Hur skulle det bli om solen och månen var uppe samtidigt? Alltså, jag vet att det är omöjligt, men rent hypotetiskt. Hur tror ni att det skulle påverka jorden?
På tal om ingenting. Jag sitter och är lite nostalgisk. Kan ni tänka er att jag hade Svenska2 i skolan. Ja, det var bara för att slippa mattelektionen och sen var det rätt kul, för det var något som var lätt för mig. Jag bara kom att tänka på det nu.
Ibland känns det som att jag skulle behöva SFI, haha!
BTW: Är det någon som vet om det säljs DVD-spelare fortfarande? Typ på El-giganten eller så?
God jul!🎄
Hej på er. I dag fick jag en möjlighet att sitta nere vid havet då skymningen kom, där i kylan. Fint att få lite utsikt. Vi får se om samtalskontakten jag har kan leda till nya insikter, jag har många frågor och resonerar, jag hoppas att han kan besvara dem. Det tror jag nog. Hoppas också att jag är klok nog att förstå svaren och kunna använda dem på ett bra sätt. Sköt om er, livets vandrare.