• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Banzai!

• Litenmenhård

Jag kommer inom kort dela med mig av två låtar. Så fort min kompis har fått tummen ur och skickat dem.

• Litenmenhård

En kille kommer in på banken och säger:" Det här är ett rån." Varpå personalen och alla andra slänger sig ner på marken. Då säger killen återigen:" Det här är ett rån. Ett glassrån" och pekar på sin glass.

• flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-08-16 08:09:58 följande:

Å fan. Haile Selassie kände jag till, men inte det andra. .

Nja, det var bara en tanke. :-P.

Ibland är jag jättetrött med.

Nu vet du. Om Haile Selassie alltså. Fast Haile Selassie motsatte sig väl rastafarianernas syn på honom. Själv va han kristen.

Fast min katt bryr sig inte om sånt där. :P

Har själv också ibland tänkt över om mänskligheten skulle utplånas pga att man slutade skaffa barn, krig eller nån katastrof och funderat hur världen då skulle komma att utvecklas...
    Litenmenhård skrev 2020-08-16 16:51:00 följande:

En kille kommer in på banken och säger:" Det här är ett rån." Varpå personalen och alla andra slänger sig ner på marken. Då säger killen återigen:" Det här är ett rån. Ett glassrån" och pekar på sin glass.

• Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-08-16 19:01:56 följande:
    Nu vet du. Om Haile Selassie alltså. Fast Haile Selassie motsatte sig väl rastafarianernas syn på honom. Själv va han kristen.

Fast min katt bryr sig inte om sånt där. :P

Har själv också ibland tänkt över om mänskligheten skulle utplånas pga att man slutade skaffa barn, krig eller nån katastrof och funderat hur världen då skulle komma att utvecklas...
    Litenmenhård skrev 2020-08-16 16:51:00 följande:

Ja, nu vet jag. .

Hehe, nej, det kanske hon inte gör. :-P.

Ja, det är intressant att tänka på ibland i alla fall. Undrar verkligen hur världen skulle bli då.
  • Litenmenhård

Time for me to hit the hay. Återkommer imorgon. Får se om jag går till jobbet.

• Mortiscia80
    flygrl skrev 2020-08-15 22:28:42 följande:
    Klart man kan tycka olika, no problem.

Jag älskar att resa och se och uppleva olika platser. Flygskam har jag ingen (är ju flygrl!) så jag hoppas jag ska få resa till olika intressanta platser på Jorden under mitt liv. Japan vore spännande och Nya Zeeland och Australien med. Europa har också mycket jag skulle villa se. Och Afrika förstås. Men sen är det ju förstås en ekonomisk fråga så får se...

Jag jobbar en del under helgen men försöker också njuta av solen och värmen. Har badat idag tex. Och matat en igelkott. Imorgon ska pappa grilla och då är jag där...

Hoppas din helg är sådär skönt soft som du önskade!
    Ja det finns mycket man vill se, bara tiden och plånboken räcker till :) Att spendera pengar på resor har jag inget emot, man har ju minnena med sig resten av livet.

Helgen har varit så där, gårdagen tuff och idag blev iaf bättre :) 

Hur mådde igelkotten då? Och vad åt ni för grillat? Inte igelkott, väl? ;)
  • Liindsi
    flygrl skrev 2020-08-16 19:01:56 följande:

Lite ?Life of Brian? över det egentligen haha
  • Litenmenhård

Cowabunga!

• Litenmenhård

Är ni också så att när ni har börjat skriva på en sak att ni börjar skriva om något helt annat? Jag skriver ju om Torsten och Elvira och deras love story, men jag märker att jag skriver mycket om mig själv istället.Skäms

Svar på tråden Här är vi alla vänner.