Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Banzai!
Jag kommer inom kort dela med mig av två låtar. Så fort min kompis har fått tummen ur och skickat dem.
En kille kommer in på banken och säger:" Det här är ett rån." Varpå personalen och alla andra slänger sig ner på marken. Då säger killen återigen:" Det här är ett rån. Ett glassrån" och pekar på sin glass.
Å fan. Haile Selassie kände jag till, men inte det andra. .
Nja, det var bara en tanke. :-P.
Ibland är jag jättetrött med.
En kille kommer in på banken och säger:" Det här är ett rån." Varpå personalen och alla andra slänger sig ner på marken. Då säger killen återigen:" Det här är ett rån. Ett glassrån" och pekar på sin glass.
Time for me to hit the hay. Återkommer imorgon. Får se om jag går till jobbet.
Nu vet du. Om Haile Selassie alltså. Fast Haile Selassie motsatte sig väl rastafarianernas syn på honom. Själv va han kristen.
Cowabunga!
Är ni också så att när ni har börjat skriva på en sak att ni börjar skriva om något helt annat? Jag skriver ju om Torsten och Elvira och deras love story, men jag märker att jag skriver mycket om mig själv istället.