Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
I'll see you on the other side ;) :D
Yo. Jag smyger in här ibland men idag är jag lite låg på energi. Har mycket att tänka på. Men jag sitter och skriver lite mellan varven :) Det blir lite så med många projekt jag ger mig på; första halvan springer iväg på rekordfart och sedan ofta ner till snigelfart. Men bara man fortsätter så kommer man ju i mål någon gång :) Precis som sköldpaddan och haren.
Jag drar ut alla kablar när det åskar. Drar även ut hörapparaten. :-P.
Skoja bara. Jag har ingen hörapparat, men hade jag haft det så hade jag dratt ur den med.
Det här är kaptenen som talar. Vi når snart vår slutdestination sängen om cirka 10 minuter. Vi kommer påbörja vår inflygning alldeles strax så får jag be er sitta ner i era säten och koppla på säkerhetsbältet.
Det här är kaptenen som talar. Vi når snart vår slutdestination sängen om cirka 10 minuter. Vi kommer påbörja vår inflygning alldeles strax så får jag be er sitta ner i era säten och koppla på säkerhetsbältet.
God natt alla fina vänner och dem jag inte känner. .
Ja om den inte är jättedyr borde du köpa en :) Kul att kunna äta mat med gott samvete.
Näe jag testade ju igår iom diskussionen här ;) men kommer bara halvvägs!
Fick ihop en stor påse äpplen, de kan lika gärna hänga kvar på träden så länge. Här i kommunen finns förresten ett stort antal fruktträd som allmänheten får plocka av! :) Ni kanske har något liknande? Fråga hos kommunen! Eller föreslå att det är en god idé ;)
Jag dricker kaffe för att bli pigg, det är grunden. Men jag vill helst att det ska kunna smaka så bra som möjligt då. Tog en kaffe på Meko men det fanns inget socker så ingen lycklig kopp :s
Nu blir det lunch iaf, falukorv, potatis och vita bönor :D