Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
God natt, alla.
Ja, jag älskar ju brittisk humor!
Haha! Du vet att "prick" betyder något helt annat i England, va? Nu när vi ändå pratar om det. :-P. Haha.
Vet inte om man kan ha det här. Längesen jag var på Naturhistoriska, men jag kommer ihåg att det fanns en big ass val där.
Nej, han byter om i omklädningsrum. :-P.
Jo, det var vanligt förr. Kommer ihåg från när jag växte upp att det fanns massa av de.
Jag vaknade mitt i natten och slog på tv:n och såg att den gick. Trist att alla skräckfilmer ska gå så sent, men jag somnade mitt i den, haha.
Jag kommer ihåg att jag satt i bara boxerna i en trailer i USA och rökte på, måste det ha varit för alla pratade engelska, sen kom Dr Phil och två poliser och grep mig och jag skrek:" Burn the trailer down. BURN THE TRAILER DOWN! Haha, sen vaknade jag.
Nja, ganska gott om man kryddar det lite och har på lite ost. .
Tomt här med. Torsten har gått och lagt sig och det ska jag med göra snart.
Haha! Du vet att "prick" betyder något helt annat i England, va? Nu när vi ändå pratar om det. :-P. Haha.
Hoppar in i er konversation. Du kan i alla fall säga:" I'm too sexy for my cat. Too sexy for my cat. Oh pussy, oh pussycat. .
Jag föreställer mig att jag stickar helt enkelt :) Hur man för nålarna och maskorna. Rätstickning är det som gäller. Det går snabbt, mjukt och är monotont.
Precis så är det. Man skulle ju inte ge sig på att vara författare om man inte tyckte om det man gjorde, men samtidigt måste man producera, helst flera timmar om dagen. Men man sätter sig och skriver, oavsett om man har inspiration. Ska man vänta på inspiration kanske man aldrig får något skrivet. Men sätter man sig ner och sätter igång så kommer inspirationen oftast ändå, och det som är bra behåller man och skrotar resten. Stephen King jobbar åtta timmar om dagen och nästkommande börjar han med att läsa igenom gårdagens text för att se vad som blev bra eller inte, och sedan fortsätter han. Eftersom det här mest är en hobby för mig går jag mycket utifrån inspiration för att starta något nytt, men måste ofta se till att hålla mig på den smala vägen så det också blir slutfört. Även om det bara är att skriva för träningens skull så behöver man också öva på avslut.
Funderar på om det håller på att ta om sig. Sitter med konstig hals idag och konstig yrsel (kanske migrän på g?).
Men så sött :D Jordekorrar är ju väldigt fina djur också. Föreställer mig att det kan kännas som att vara med i en produktion av Hitchcock att bli omringad på det där sättet x)
Bra natt :) Tyvärr har jag åkt på nån konstig yrsel under fm, undrar om det är kristallsjuka igen. Jag ska testa några övningar sen och se om det går över.
Lycka till! ;) Här blev det hamburgare med Max originaldressing.
Jo du var en av de jag saknade, gillar att snacka med dig. Du är inne på att olika ger underlag för att snacka och det håller jag med om alla bjuder till och försöker förstå den andra.
Yoga är toppen, ger rörelser och harmoni!
Har man inte någon partner kan katt eller hund ge sällskap men också närhet.
Vad ser du på TV i kväll?
Jag har Helikoptrar på slaget, TV3.
Bra natt :) Tyvärr har jag åkt på nån konstig yrsel under fm, undrar om det är kristallsjuka igen. Jag ska testa några övningar sen och se om det går över.
Yoga är toppen, ger rörelser och harmoni!
Har man inte någon partner kan katt eller hund ge sällskap men också närhet.
Vad ser du på TV i kväll?
Jag har Helikoptrar på slaget, TV3.