• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

" Om jag vågar (aha aha) skulle jag gå fram till dig och fråga om du vill, men jag står här(aha aha". *Ylar*.

• Litenmenhård

Bjuder Cinnamonbun på en kopp kaffe. Tänkte att det kunde vara passande. .

• Litenmenhård

Hur söker man efter trådar? Jag har nya FL och det verkar omöjligt att leta upp en speciell tråd.

• Litenmenhård

Hur söker man efter trådar? Jag har nya FL och det verkar omöjligt att leta upp en speciell tråd.

• Cinnamonbun
    Litenmenhård skrev 2020-11-05 06:19:37 följande:

Bjuder Cinnamonbun på en kopp kaffe. Tänkte att det kunde vara passande. .

Tack för kaffet! Det behövdes.
  • Litenmenhård
    Cinnamonbun skrev 2020-11-05 07:45:16 följande:
    Tack för kaffet! Det behövdes.
    Varsågod. . Tänkte att det är tråkigt att sitta och dricka kaffe helt själv.
  • Litenmenhård

Igår fick jag ett nytt sms av min kollega där han frågade när vi kunde gå och fika och att han var förkyld. Han frågade återigen om jag kunde ringa eller sms:a honom och önska honom krya på sig.

Jag blir så trött!

• JonasSa
    Mortiscia80 skrev 2020-11-04 21:44:42 följande:
    Jo jag ska försöka men lättare sagt än gjort :) Vi är ju så nära varandra hela tiden.

Har du testat vitlök än? Jag brukar göra te, alltså skära i små bitar eller pressa i vatten som får koka tills löken är genomkokt, då häller man upp och "avnjuter".

Fasanjägarna verkade ha en intressant story, var den bra?

God natt så länge :)
    Jag har inte testat vitlökste, jag vet inte om det låter lite lockande ens. Funkar inte en kopp kaffe med mjölk lika bra!

Glömde svara på om den var bra, jag tycker den är sevärd och det är ett högt betyg från mig då jag lätt tröttnar när jag ser film eller serier.
  • JonasSa
    Cinnamonbun skrev 2020-11-05 05:53:19 följande:

Krya på er Mortis och Jonas! Jag trodde jag var på väg att få något igår, men idag känner jag mig som vanligt. Puh

Tack, jag mår rätt OK men får ju inte göra något där man träffar andra. Så hemma från jobbet.

Bra du är frisk, är du på jobbet dagtid?
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-11-05 05:47:10 följande:
    Ja, det låter lite överdrivet, kan jag tycka. Hoppas att du frisknar till snart och sen slipper vara förkyld på ett tag.
    Halvpigg idag igen, konstig hals men hoppas på snar bättring :) Man är åtminstone inte liggande!
    Litenmenhård skrev 2020-11-05 06:32:58 följande:

Det finns en sökruta längst upp där du kan skriva in antingen vad tråden heter (om du vet) eller specifika ord som kan finnas med i rubriken.
    Litenmenhård skrev 2020-11-05 09:12:49 följande:

Igår fick jag ett nytt sms av min kollega där han frågade när vi kunde gå och fika och att han var förkyld. Han frågade återigen om jag kunde ringa eller sms:a honom och önska honom krya på sig.

Jag blir så trött!

Vi har liksom corona... Knappast fika-läge då, även om många är i desperat behov av sällskap.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.