Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
" Om jag vågar (aha aha) skulle jag gå fram till dig och fråga om du vill, men jag står här(aha aha". *Ylar*.
Bjuder Cinnamonbun på en kopp kaffe. Tänkte att det kunde vara passande. .
Hur söker man efter trådar? Jag har nya FL och det verkar omöjligt att leta upp en speciell tråd.
Hur söker man efter trådar? Jag har nya FL och det verkar omöjligt att leta upp en speciell tråd.
Bjuder Cinnamonbun på en kopp kaffe. Tänkte att det kunde vara passande. .
Igår fick jag ett nytt sms av min kollega där han frågade när vi kunde gå och fika och att han var förkyld. Han frågade återigen om jag kunde ringa eller sms:a honom och önska honom krya på sig.
Jag blir så trött!
Krya på er Mortis och Jonas! Jag trodde jag var på väg att få något igår, men idag känner jag mig som vanligt. Puh
Igår fick jag ett nytt sms av min kollega där han frågade när vi kunde gå och fika och att han var förkyld. Han frågade återigen om jag kunde ringa eller sms:a honom och önska honom krya på sig.
Jag blir så trött!