• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    JonasSa skrev 2020-11-08 11:01:14 följande:

Personligen tror jag det är bra för världen, presidenten är framför allt en utrikespolitiker och Suprem comander. Och att ha en person som inte är konsekvent och driver en långsiktig politik är inte bra för stabiliteten vilket är en grund för att hantera miljö och corona!

Det tror jag med.

Kika gärna på tråden Grattis Amerika ????
  • JonasSa
    Disa35 skrev 2020-11-08 11:33:26 följande:
    Det tror jag med.

Kika gärna på tråden Grattis Amerika ????
    Jag är just nu rätt trött på valet och dess resultat. Kommer följa vad som händer med stort intresse för jag tror det kommer vara rörigt och en massa dumma uttalanden fram till 20 januari.

Men du kan gärna få ge en objektiv sammanfattning av vad som står i den tråden!
  • Disa35
    JonasSa skrev 2020-11-08 12:05:58 följande:

Jag är just nu rätt trött på valet och dess resultat. Kommer följa vad som händer med stort intresse för jag tror det kommer vara rörigt och en massa dumma uttalanden fram till 20 januari.

Men du kan gärna få ge en objektiv sammanfattning av vad som står i den tråden!

Den är precis nystartad, av mig, och det står att jag är glad och tacksam över valresultatet.
  • JonasSa
    Disa35 skrev 2020-11-08 12:08:21 följande:
    Den är precis nystartad, av mig, och det står att jag är glad och tacksam över valresultatet.
    Disa, jag tror det är många som är tacksamma över resultatet och främst vi utanför USA. Fast jag tror att många där också är tacksamma!
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-11-08 10:56:36 följande:

Grattis Amerika!

Aningen sen på bollen, men varit fullt upptagen irl. Men ändå, så glad och lättad - det här förtjänar Amerika som nation, även tjurskallarna på landsbygden.

Välkommen tillbaka! :) Vad har du gjort sedan vi såg dig sist?
  • Litenmenhård

Jag stör mig på en sak. Det är final i Karjala tournament, men borde dem inte visa bronsmatchen innan finalen?

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-11-08 13:45:24 följande:

Jag stör mig på en sak. Det är final i Karjala tournament, men borde dem inte visa bronsmatchen innan finalen?

Jo det blir ju mer spännande så! :D
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-11-08 13:50:49 följande:
    Jo det blir ju mer spännande så! :D
    Jo, jag menar ju det. Så brukar dem i alla fall göra, men inte den här gången.
  • Litenmenhård

Bah!

Nu lyssnar jag på en massa kärlekslåtar. Så störande, haha.

• Litenmenhård

Vad menas det när texten på rubriken är grön och inte svart som den brukar?

Svar på tråden Här är vi alla vänner.