Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Vet ni vilken Carl Bildts favoritlåt är?
God morgon, förresten. .
Kaaaaaaaffe!
Fler serier: Samsara Room och Forgotten Hill. Jag tänker på en annan också men kommer inte på vad den heter.
Aha! :) Det finns en serie esacape-spel som är väldigt bra, den heter Rusty Lake. Sedan också en serie från Dark Dome, de heter Girl in window, Unwanted experiment och senaste är Nowhere house. Det finns också en till bra serie men minns inte nu vad den heter.
Det är just sånt som gör att jag tycker man hellre ska avstå, kan man inte hantera munskydd gör de antagligen inte mycket nytta, dessutom finns risken att man sprider viruset mer om man tar i det om dagarna för att rätta till osv.
Jag har blivit en morgonmänniska. Jag fattar ingenting. Det kanske man blir när man blir äldre?
Nu drar jag till jobbet.
Later!
Jag har blivit en morgonmänniska. Jag fattar ingenting. Det kanske man blir när man blir äldre?