Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

burleskburkläsk skrev 2025-02-23 14:09:54 följande:
    Like it's 1994 all over again! 🥳
    Ja man. . Mi love the 1990:s.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-02-23 14:46:04 följande:
    I do believe so man! 😀
    Jag gillar typ allt med 1990-talet. Musiken och modet och så. Alla skulle ha Championtröjor och bombjacka och helst några kängor till. Jag kommer ihåg att alla hade speciella mössor också som gick typ en meter ovanför huvudet. Det fattar jag dock inte. Det måste ju ha sett störtlöjligt ut, haha.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-02-23 15:14:10 följande:
    Menar du sån mösse som gick långt ned på ryggen?

Lite svårt att ha den rakt upp? 😉
    Nej, dessa mössor stod rakt upp av någon anledning. Synd att jag inte har någon bild på det, för det såg rätt komiskt ut.
  • Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-02-23 15:38:34 följande:
    Jag hade som spex en skidmössa, grön och vit med älgar på som var så ful men så kul...som man kunde göra så den stod en bra bit upp, den funka i många väder 🤣

Jag såg delvis ut som en flummare men jag har aldrig rört nåt sånt...ung och fräsh men med flumm-vibbar.
    Lite som mig då. Jag har heller aldrig rört sånt, men jag är helt sålt på rastafari och hela den grejen, förutom att de röker på då. Det kan jag vara utan.
  • Freddie K

Heureka! Jag är frisk igen-ish. 

• Freddie K
    burleskburkläsk skrev 2025-02-23 16:01:45 följande:

Jag fattar.

Det spännande är det med en eventuell framtida legalisering, hur många som säger att det är helt ofarligt.

Jag vet en person som blev en grönsak på en fest som min Far var på, jag har träffat honom, han går runt med hörlurar på huvudet och sjunger...bara stora hörlurar utan musik men inte enligt honom.

Sen vet jag en person som jag känner väl men inte umgås med, gick från att vara Kristen och aldrig röra nåt till att bli muslim och bara prata arabiska, lyssnar bara på såna nyheter etc och hon var kräsen med killar och höll sig till en förr...idag är det inte så, tror hon provat det mesta men hon har rökt bort sitt liv, numera kan hon bara kriminellt och de kretsarna, såg henne också i nåt program om kriminella kvinnor...hon har rökt så mycket så hon hör röster 24/7, jag förklarade varför det blivit så hon håller inte med för det är "farbror blå" som installerat ett chip i skallen på henne...ja enlight henne.

Drogorna och skaderna kom före byte av religion.

Jag själv tror på nåt, vad det kommer jag väl märka i feamtiden...jag tror på sunt förnuft och glädje och gemenskap utan narkotika.

Nej, jag skulle aldrig röra skiten. Ett missbruk bakom mig är tillräckligt, men jag har full förståelse för de som vill röka på, men jag vet dock inte om jag är för legalisering av det.
  • Freddie K

Året är 2027 och still going strong. Jag har tre tåg och 20 miljoner. Jag började tappa pengar, men då köpte jag snabbare tåg och då löste det sig.

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Bob Marley-Burnin' and lootin'

• Freddie K

Nu gick det inte längre. Jag klarade mig till år 2085 i alla fall. Jag har kommit på en grej. Börjar man förlora pengar så ska man investera i snabbare tåg. Visst de kostar mer och kostar ganska mycket i bränsle och underhåll, men det är värt det.

• Freddie K

Mc:s ain't redy to take it to the Serengeti. My rhymes are heavy, like my mamas sister Betty.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.