Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Ja man vet aldrig :D Jodå, jag har haft katt nästan hela livet, 21 år i sträck. Saknar en av dem fortfarande, hon blev 17 år och var verkligen världens bästa katt. Hoppas jag kan hitta en så fin sen igen. Du och jag bor nog på liknande breddgrader men jag befinner mig längre inåt landet, ungefär mitt i kan man säga. Jag har en del drömmar för trädgården men jag tror det kommer stanna därvid, om inte annat av praktiska skäl. Men det vore iaf fint att ha en inglasad altan att mysa i om hösten :)
Godmorgon
Här blir det förklarande och försvar av den svenska regeringsformen, samt sannolikt promenad i solen lite senare
Hej hej
Är ni igång alla med trädgårdsarbetet? Jag tänkte ge mig i kast med mossan i gräsmattan. Har inhandlat medel med järnsulfat som jag tänkte sprida ut. Men är lite fundersam om jag måste vattna efter för att förhindra bränning. Skulle helst slippa. Sen funderar jag lite hur länge man skall vänta innan man räfsar efteråt. Helst skall ju mossan har dött ordentligt (blivit brun) så att man inte sprider sporer till friskare delar av gräsmattan. Men vet inte om jag vill och kan vänta så länge.
Tips?
*Tittar in en stund*.
Ni har varit så flitiga att jag inte orkar läsa alla inlägg.
Den är nog för lång, nu när jag tänker efter.
Garvar åt mig själv. Vilken poet man är. .
Jag måste berätta om mardrömmen.
Jag vaknade hemma hos pappa och hans tjej. I rummet satt en ursnygg naken blondin. Vet inte hur hon hade kommit dit, men det visade sig att hon hade suttit i min garderob i en månad. Hon höll på med att sända live och tyckte att vi kunde göra det. Vet inte hur hon hade fått dit alla grejorna. Det var hur mycket grejer som helst. Hon började göra sin grej, då kom pappas tjej in i rummet och gormade att jag inte kunde ha en naken tjej på rummet. Jag får panik och säger att jag inte har sett henne tidigare. (vilket var sant). Jag blir utkickad och sen kommer pappa in och ska slå ihjäl mig så jag flyr ut till svalen, där möts jag av den här tjejens gorilla och hans kumpaner. Stora som lagårdsdörrar. Han drar fram en kniv och hotar mig, varpå jag försöker ta mig loss. Han börjar hugga mig, sen vaknar jag genomsvettig.
Över 700 inlägg. Får la bjussa på tårta snart då. .
Gött att vara nyrakad. Känner man sig som människa igen. På tal om ingenting.
Hej själv du fina. . Jag har i alla fall en bra söndag. Hoppas du också har det. .
Om jag missar att svara på ett inlägg så ber jag om ursäkt för det.
God morgon mina vänner. .
God morgon mina vänner. .