• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Bonjour mes amis. .

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-04-09 07:41:42 följande:

Bonjour mes amis. .

God morgon
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-04-09 07:43:11 följande:
    God morgon
    Hur är läget?
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-04-09 07:46:01 följande:
    Hur är läget?
    Kan inte klaga.

Själv?
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-04-09 08:12:51 följande:
    Kan inte klaga.

Själv?
    Gött. .

Jo, det är helt ok här med. Sitter med Bob i lurarna och dricker kaffe.
  • Disa35
    Eemmeelliiee11 skrev 2020-04-09 08:39:05 följande:

God morgon. Rapport är bättre än TV4-nyheterna och aktuellt. Bara så att jag har fått det sagt.

Idag är det mulet men alltjämt med en känsla av vår i luften.

Jaså? Varför det?
  • Litenmenhård

Ett skämt:

De personerna behövde verkligen besök! De var sura när vi kom och glada när vi gick. .

• Mortiscia80
    flygrl skrev 2020-04-08 17:51:38 följande:
    Jag förstår. Förresten Pussy Galore...vilket namn asså.

Tack för länken!

Din kjol börjar ta form hör jag.
    Haha ja, och så det där med kvinnosyn osv... x) Men kanske lite humor också. Nu skulle ett sådant namn inte fungera alls, både för vad det sänder för signaler men sedan har ju filmerna blivit mer verklighetsnära på så sätt, vem skulle döpa en dotter till Pussy liksom.

Ja nu kan jag egentligen börja sy ihop den! :) Vill hitta ett annat tyg till infodringen däremot, det är kanten på insidan av midjan. Det enda jag hade att tillgå i hyfsad färg och lagom tjocklek var ett gammal örngott, men det kändes inte så fräscht :s Får se hur jag löser det. Iofs kanske det fungerar med samma slags tyg som resten av kjolen, bara det inte blir för tjocka lager, det är ett ganska grovt tyg.

Storhandlade på Lidl imorse och hittade en massa fynd :D Barnkläder är faktiskt ofta prisvärt där, de har hittills hållit bra. En vår/höstjacka till junior hittar man nog inte billigare än 149:- tror jag. Det ska vara Gekås då men dit ska vi inte förrän antagligen nästa vår igen.

I påsk blir det väldigt lugnt, vi blir hemma, kommer nog inte ens att pynta i år. Vad kommer ni andra att ha för er? :)
  • Disa35
    Eemmeelliiee11 skrev 2020-04-09 09:47:04 följande:
    Ingen reklam som i TV4 och aktuellt är så jävla utdraget och de upprepar samma nyheter flera gånger. Rapport är nyheternas rolls royce. Vad gillar du att se på för tv?
    Dokumentärer, samt en aning samhälle och fakta.
    Du då?
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-04-09 09:52:17 följande:
    Haha ja, och så det där med kvinnosyn osv... x) Men kanske lite humor också. Nu skulle ett sådant namn inte fungera alls, både för vad det sänder för signaler men sedan har ju filmerna blivit mer verklighetsnära på så sätt, vem skulle döpa en dotter till Pussy liksom.

Ja nu kan jag egentligen börja sy ihop den! :) Vill hitta ett annat tyg till infodringen däremot, det är kanten på insidan av midjan. Det enda jag hade att tillgå i hyfsad färg och lagom tjocklek var ett gammal örngott, men det kändes inte så fräscht :s Får se hur jag löser det. Iofs kanske det fungerar med samma slags tyg som resten av kjolen, bara det inte blir för tjocka lager, det är ett ganska grovt tyg.

Storhandlade på Lidl imorse och hittade en massa fynd :D Barnkläder är faktiskt ofta prisvärt där, de har hittills hållit bra. En vår/höstjacka till junior hittar man nog inte billigare än 149:- tror jag. Det ska vara Gekås då men dit ska vi inte förrän antagligen nästa vår igen.

I påsk blir det väldigt lugnt, vi blir hemma, kommer nog inte ens att pynta i år. Vad kommer ni andra att ha för er? :)
    Vara hemma, jätteglad för att gubben också kommer att vara det
    Äta lite gott kanske.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.