Är jag gravid?
Men vad tror du? Alltså jag vet ju att den är oregelbunden, men tror du att jag skulle kunna vara gravid? Jag har ju inte fått bruna flytningar Elr mensvärk som jag annars brukar få innan mens??
Men vad tror du? Alltså jag vet ju att den är oregelbunden, men tror du att jag skulle kunna vara gravid? Jag har ju inte fått bruna flytningar Elr mensvärk som jag annars brukar få innan mens??
Kan man se det så här tidigt?
Men jag var beredd på att få mens, liksom fick sådana flytningar som jag skulle få,, redan för 3 minuter sedan så kände jag att jag fick lite flytningar. Men hur förklarar man min blödning för nästan 2 veckor sedan?
Det kan vara ett symtom på graviditet. De flesta som är gravida får värk som känns som mensvärk och som att mensen ska komma när som helst, ökade flytningar, behöver kissa oftare. Det är alla mycket vanliga symptom på en graviditeten.
Vissa får en liten blödning när ägget fäster, dvs när man blir gravid.
Men det har varit helt torrt där nere, det var bara nu det kom en droppe flytning. Och enligt min kropp så hade jag äl 3-4 mars så den borde komma imorn Elr i överimorgon?
Men det har varit helt torrt där nere, det var bara nu det kom en droppe flytning. Och enligt min kropp så hade jag äl 3-4 mars så den borde komma imorn Elr i överimorgon?
Men kan inte dessa symptom vara mens också? I åh med att jag brukar få allt detta innan mens
Uppdaterar när jag får svar,, man ska ta testet på morgonen?
Sammanfattat nu då, jag har exakt samma symptom som annars innan mens, min äl som jag hade 3-4 mars och det resulterar i att jag ska ha mens imorn Elr i överimorgon, om jag räknat rätt. Har inga blodiga flytningar men har heller ingen mensvärk. Hoppas jag inte är gravid, jag tror inte det men man vet ju aldrig
Sammanfattat nu då, jag har exakt samma symptom som annars innan mens, min äl som jag hade 3-4 mars och det resulterar i att jag ska ha mens imorn Elr i överimorgon, om jag räknat rätt. Har inga blodiga flytningar men har heller ingen mensvärk. Hoppas jag inte är gravid, jag tror inte det men man vet ju aldrig
Nae det har jag inte
Mm det kan vara så, nästan varit sömnlös om nätterna. Tack för alla svar<3
Jag fick mens idag:) Gravid testet visade om det var ett plus eller ett minus