• Meri95

Bim Maj 2020

Trocazero skrev 2020-04-21 13:57:37 följande:

Jag hade ÄL igår enligt stickor och smärta, haha, så vi har kaninat hela helgen (och kör nog två gånger idag för säkerhets skull...). Nu måste det väl ändå bli nåt denna gången, haha! Vårt femte försök denna gången. Har haft sex mer sällan andra gångerna men nu slog vi på stort med 1-2 ggr per dag sen i fredags, haha. Såhär såg mina ÄL-test ut denna cykeln.

Hade äl förrigår enligt stickorna, vi körde exakt så som er????Fick mensvärk vid äl +2 idag, har bim 4/5 . Hoppas det blir nåt. när har du bim?
  • Meri95
    Fnattilur skrev 2020-04-22 07:23:19 följande:

ÄL+4 här idag! :D Jag delar upp väntan i två veckor. Den första letar jag inga symtom, är för tidigt, men fram emot dag 6-7 börjar det bli lite spännande ifall det skulle dyka upp en nidblödning.. Andra veckan letar jag symtom, omöjligt att låta bli. :) Den här gången ska jag INTE testa före BIM. Blir inte mer gravid för det, men är så less på blanka test.

Va roligt! exakt samma har jag, hade Äl den 19e, igår fick värsta mensvärk, idag rosa flyttningar på pappret men ingen värk längre. Hoppas hoppas. bim 4/5 tänker inte testa före Bim, när har du bim?
  • Meri95
    Fnattilur skrev 2020-04-22 13:50:33 följande:

Jag har samma BIM som dig, 4/5. :D

Haha va roligt! Då kan vi följas åt,vilket försök för er?hur gammal är du?
  • Meri95
    Fnattilur skrev 2020-04-22 16:16:13 följande:

Ja kul! Det är 4:e försöket för oss. Vi har två barn redan och försöker med en sladdis. Jag är nyss fyllda 41 så mycket möjligt att det är för sent, men går det så vore det underbart! Vilket försök är det för er? :)

Andra försöket för oss, vi är 26,inga barn tidigare)
  • Meri95
    Fnattilur skrev 2020-04-22 16:16:13 följande:

Ja kul! Det är 4:e försöket för oss. Vi har två barn redan och försöker med en sladdis. Jag är nyss fyllda 41 så mycket möjligt att det är för sent, men går det så vore det underbart! Vilket försök är det för er? :)

Har inga tecken idag, inga rosa flyttningar ingeting , hir är det för dig?
  • Meri95
    Fnattilur skrev 2020-04-23 10:15:50 följande:

Ingenting förutom eventuellt lätt molvärk. Men är jättesvårt att avgöra då jag har inflammation i urinblåsan (inte UVI, inga bakterier) och ofta har ont i den. Men är mer och av annan karaktär. Tror jag.. Men jag tror ju hur som att det är för tidigt, att man inte kan få symtom före ägget fäst. :) Vi var förresten 26/27 vi fick vår äldsta!

Jaa får väl se, äl +4 idag för mig. Har en kompis blev precis gravid hon hade inga alls symtomer hon är i v 5 nu.
  • Meri95
    Fnattilur skrev 2020-04-23 13:28:04 följande:

Det är nog rätt vanligt. Kan inte minnas att jag hade symtom före BIM med något av mina barn. Men nu är jag nog lite mer påläst och symtomsökande, haha!

Känner mig väldigt trött, la mig 22 igår vaknade 7 idag och var jättetrött fortfarande. Känner stickningar i brösten då och då, inga konstiga flytningar iaf. Hur går det för dig?
  • Meri95

Är på Äl+8 just nu, stickningar i bröstet då o då, lätt molande värk i nedre delen av magen.

7-8 dagar till Bim

• Meri95
    kolsyrade skrev 2020-04-28 18:51:43 följande:

Hopplöst verkligen!

Bim 5/5 eller 6/5, lite osäker. Du då?

Samma sak för mig, inga symptom alls, försöker känna efter ömma bröst men snarare inbilldar mig.bil 4/5 elr 5/5. Har haft massa symptom ( illamående, känningar i livmodern, snurrade i huvet) förra månaden då det var negativ.
  • Meri95

Är på äl+ 10 idag har typ som mensvärk , inga andra symptom, bim om 5-6 dagar

Svar på tråden Bim Maj 2020