MsPinnipeds skrev 2020-05-13 06:30:17 följande:
Åhh jag ska nog också hitta något vi kan fira med när dagen kommer :D
Nej inga tecken på mens ännu, men jag märker oftast inte att min mens kommer förrän det runnit igenom någon stans o.O
I bästa fall får jag en redig molvärk några timmar innan. Jag gav mig på rosenrot för några månader sedan och då fick jag sån mensvärk att jag fick feber :/
Det är sant, så länge mensen inte kommit så finns ju hopp :)
Åhh jag är så himla sugen att testa, men jag ska försöka hålla mig tills måndag. Jag har bara ett test hemma
Nej inga barn. Har aldrig varit gravid innan heller (som jag vet något om)
Ja eller hur! Vi skulle egentligen rest i vintras var tanken men jag skulle ju i mitt huvud vara gravid då... Haha så dum man känner sig
Åhh vad härligt med häst! Då har du fullt upp med andra ord :)
Aj då! Ja både corona och sommar gör ju att allt tar så mycket längre tid! Jag hoppas ni får en tid redan tidigt i höst för utredning förutsatt att ni såklart inte lyckas först själva! ;)
När blir nästa ÄL ungefär?
En bra idé, för det kommer ske! :D
Haha ojdå, hoppas iaf att den inte dyker upp oavsett! 13e gången gilt liksom! Aldrig testat rosenrot, men folk verkar ha väldigt varierande resultat av det så tror inte jag vågar.
Smart ändå, jag har massor med test hemma, blir så himla mycket svårare att hålla sig då. Bättre att ha 1 åt gången.
Åh, jag tänker exakt samma! Man typ planerar inte in vad som helst för att man tänker att man ändå ska bli gravid. Nu lär det ju dessutom inte gå att resa på ett tag heller.
Jag har hittat ett jobb med 1 års betald förutbildning som jag vill söka. Men gör inte det för jag tänker att vi ska ju ändå få barn snart, bättre att stanna på det säkra jag har och byta efter. Men ja, nu så här 1,5 år senare kunde jag bytt för länge sen, haha.
Usch, ja det hoppas jag med, helst hoppas jag såklart vi sätter det på nästa försök och slipper utredning och allt sånt, men men, vi får se :)
ÄL är nästa fredag(ca) , så nu börjar man tagga till igen. Säger inte till sambon när exakt när jag har det, säger bara att så, nästa vecka blir det ligga av xD
Nu närmar sig bim med stormsteg för dig!